Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک به ملت و دولت لبنان به مناسبت تشکیل دولت جدید در این کشور، ابراز امیدواری نمود، هرچه زودتر مشکلات مردم این کشور حل گردد و آمال و آرزوهای مردم لبنان تحقق یابد.

امیر عبداللهیان تصریح کرد، دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست رییسی به حمایت از مقاومت توجه و تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه همچنین مقاومت عزتمندانه مردم لبنان در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری را مایه عزت و سربلندی همه ملت های منطقه و آزادیخواهان دانست .

امیر عبداللهیان بر گسترش هرچه بیشتر مناسبات بین ملت و دولت لبنان و جمهوری اسلامی ایران  تاکید نمود و برای تامین نیازهای لبنان در زمینه‌های مختلف توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرد.

«عبدالله صفی الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار انتخاب امیر عبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

نماینده جنبش حزب الله لبنان افزود، مردم این کشور قدردان جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از لبنان در زمان سختی ها  هستند.

عبدالله صفی الدین همچنین از جمهوری اسلامی ایران بواسطه فروش سوخت مورد نیاز مردم لبنان تشکر و قدر دانی نمود.

نماینده جنبش حزب الله لبنان اظهار امیدواری کرد، جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها  مراحل  رشد و شکوفایی را طی نماید و توسعه یابد .

پربیننده ترین پوتین در قرنطینه قرار گرفت باقری‌ کنی، جانشین عراقچی شد نیویورک تایمز: ایران یک ماه تا تولید سوخت برای ساخت سلاح هسته ای فاصله دارد آماده برداشتن تحریم‌ های ناسازگار با برجام هستیم / فرصت برای بازگشت تا ابد پابرجا نخواهد ماند کاخ سفید پخش سخنرانی بایدن را قطع کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لبنان جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری "العهد"، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیرو‌های فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها، حزب الله در اقدامی تلافی‌جویانه، حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی جولان اشغالی شلیک کرد.

همچنین حزب الله لبنان از گیر افتادن کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی در کمین این گروه مقاومت خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است