Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@23:44:53 GMT

قالیباف: هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۵۳۹

قالیباف: هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد باقر قالیباف در آیین یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر و سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان در مصلای بهشهر، خاطرنشان کرد: تداوم مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در گرو گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم با تشریح دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی گفت: عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و ایثار فرزندان سلحشور کشور در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دشمنی ها و کینه توزیهای استکبار علیه ملت انقلابی کشورمان را یادآور شد و افزود: عمق عداوتها و کینه توزیهای استکبار علیه ملت انقلابی ایران ناشی از نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان است.

قالیباف با تاکید بر ایستادگی کشورمان در برابر استکبار جهانی تصریح کرد: مواضع اصولی و آرمانی  ملت ایران در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی کشورمان در عبور از بحران های مختلف ملی و جهانی است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان آن را غیر انسانی و ناجوانمردانه دانست و یادآور شد: باید با اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی مشکلات ناشی از تحریم ها را کاهش دهیم.

رئیس قوه مقننه انگیزه های ایمانی پرشور در جوانان ایرانی را اثربخش ترین نیروی موثر در کاهش مشکلات تحریمی عنوان و خاطرنشان کرد: با تقویت خودباوری و انسجام ملی و به کارگیری اراده های ایمانی جوانان متعهد و انقلابی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

قالیباف، مردم متدین و انقلابی را عمق استراتژیک نظام دانست و با اشاره به مجاهدت و تلاش هماهنگ مردم در راه تحقق آرمانهای انقلاب گفت: همسویی مردم با آرمانهای امام راحل و شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب  بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کشور است.

وی با تاکید بر رسالت ذاتی مسئولان برای خدمت رسانی بی منت به مردم خاطر نشان کرد: افزایش تلاش دلسوزانه مسئولان برای سرعت خدمت رسانی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامنه مشکلات اقتصادی کشور بررسی و اصلاح می‌شود، گفت: مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

قالیباف با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در کشور این اقدام را موثرترین شیوه در دفع تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار تقویت گام های مسئولانه در برگزاری یادواره های شهدا شد.

وی همچنین با تجلیل از 800 شهید و سرداران بهشهر یاد و خاطره مرحوم آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111317 برچسب‌ها محمدباقر قالیباف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس

روح‌الامینی نماینده فعلی مجلس: در کنار آقای قالیباف نام آقایان نیکزاد و ذوالنور برای رسیدن به ریاست مجلس مطرح است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود