Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:20:41 GMT

رسانه اصلی ترین رکن فعالیت های اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۳۹۱

رسانه اصلی ترین رکن فعالیت های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری بعد از ظهر شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه‌ها اصلی ترین فعالیت‌های اجتماعی را در حوزه‌های مختلف دارد از این رو که می‌توان با استفاده از ظرفیت موجود در رسانه‌ها نسبت با مقابله تهدیدات دشمنان اقدام کرد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا با بهره گیری از رسانه‌هایی که در اختیار دارند نسبت به مقابله با جمهوری اسلامی اقدام کنند از این رو بایستی با کار و تلاش و استفاده از نیروهای انقلابی و ارزشی نسبت به مقابله با دشمنان بهره جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) ادامه داد: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های انقلابی که در رسانه‌ها وجود دارد نسبت به تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان اقدام کنیم در حالی که در استان فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت نیز باید در رسانه‌ها مورد توجه واقع شود و سومین حرم اهل بیت بودن شهر شیراز از طریق رسانه‌های انقلابی استان به جهان معرفی شود

او افزود: توجه به ظرفیت موجود در حوزه رسانه یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می‌تواند در جامعه وجود داشته باشد اما در نقطه مقابل می‌توان با استفاده از این ظرفیت زمینه رشد و شکوفایی را در جامعه فراهم نماید.

کد خبر 5307678

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز تولیت آستان حضرت شاهچراغ ع ابراهیم کلانتری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان سیستان و بلوچستان واکسیناسیون ایلام رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6097345

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت