Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی در حال حاضر عادی است، اظهار کرد: صبح امروز محور مشهد به چناران، مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت شهرک صنعتی کاویان و تپه سلام ترافیک‌ پرحجمی را شاهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تشریح کرد: ورود و خروج خوردوها نسبت به زمان ممنوعیت ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اما مورد خاصی در بحث ترافیک استان نداریم و شرایط پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت هفت فقره حادثه رانندگی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته که دو فقره آن فوتی و منجر به کشته شدن ۲ تن شد و پنج فقره دیگر تصادف جرحی با هفت مجروح بود.

میش مست در خصوص جریمه محدودیت‌های تردد خودرویی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۶۴ دستگاه خودرو به علت ورود به شهرهای دارای محدودیت کرونایی جریمه نقدی شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر محدودیت‌های ورود و خروج خوردوها در دهه آخر صفر در مشهد خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیتهای کرونایی حوادث رانندگی خراسان رضوی رییس پلیس راه خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی