Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@05:37:11 GMT

نشست هیات های اندیشه ورز بسیج صنعت بیمه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۷۲۶۷

نشست هیات های اندیشه ورز بسیج صنعت بیمه

امتداد -  به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندهان بسیج صنعت بیمه و وزارت اموراقتصادی و دارایی گرد هم آمدند .

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حمید رضانوابی مدیر کل بیمه های اتکایی و قبولی از خارج و  فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی در این نشست با تاکید بر نقش بسیج در ایجاد آرامش و رفاه مردم گفت: بسیج باید تیزبین و مطالبه گر باشد تا بتواند در راه رفاه مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج باید در کشف فساد و حمایت از حقوق مردم در مواجهه با دستگاهها با اقتدار وارد شود که این موضوع  مستلزم دسترسی به اطلاعات کامل هست.
نوابی با اشاره به هدف تشکیل هیات اندیشه ورزی گفت: هدف نهایی این هیات افزایش تفکر در خصوص رویدادهایی است  که رخ میدهد و اتخاذ تدابیری برای رفع مشکلات مردم است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج باید تقویت و حفظ ارزش پول ملی و جلوگیری از فرار مغزها  را در راس برنامه های خود قرار دهد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی در خصوص نقش بسیجیان فعال صنعت بیمه گفت: یکی از وظایف اصلی بیمه مرکزی حمایت از  حقوق بیمه گزاران است که با نظارت مستمر بر شرکت های بیمه حاصل می شود.
وی افزود: سیستمی شدن فعالیت صدور و خسارت آنلاین تا حدودی در صنعت بیمه انجام شده و باید به مرحله ایجاد دسترسی انلاین به بیمه گزاران برای انجام کارهای بیمه ای آنها شود.
در ادامه سید رستم اسداله زاده، مسئول علمی و پژوهشی مرکز بسیج گفت: هیات اندیشه محور باید نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را شناسایی کند و  راهکار  ارائه کند.
در بخش دیگری از این نشست صادقیان کیا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور  اقتصادی  و دارایی گفت: دستور کار ما حمایت از تولید و رفع موانع تولید است و باید قوانین و مقررات را همسو با اهداف خود کنیم و میز خدمت را در دستگاهای دولتی ایجاد کنیم.
همچنین مسعود بادین مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا نیز در این جلسه، با تاکید بر نقش بیمه بر آرامش اقتصادی جامعه و حمایت از کسب و  کارها گفت:  هیچ فعالیتی بدون بیمه کامل نیست و ما باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، خدمات بیمه ای را بومی سازی کنیم.
وی افزود: صنعت بیمه در بحران ها به خصوص سال های اخیر به خوبی نقش آفرینی کرده که میتوان به حضور در زلزله کرمانشاه، سیل شمال و دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.
شایان ذکر است این جلسه با حضور  فرمانده مرکز مقاومت  بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و  شرکت های بیمه آسیا، البرز، دانا و پژوهشکده بیمه برگزار شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت