Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه پر تیراژ «تلگراف» (De Telegraaf) هلند از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای نخست‌وزیر این کشور خبر دادند.

منابع رسانه‌ای در هلند خبر دادند، برخی گزارش‌ها حاکی از تهدید یک مافیای مواد مخدر برای حمله به مارک روته نخست‌وزیر این کشور و یا ربایش او است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه «تلگراف» (De Telegraaf) هلند خبر داد که به دنبال برخی نگرانی‌ها درباره وضعیت مارک روته، مقام‌های ویژه پلیس تدابیر شدیدی امنیتی برای حفاظت از او اعمال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه هلندی در گزارش خود به «منابع مطلع» استناد کرده اما از پرداختن به نام و هویت آنها سر باز زده است.

به نوشته این روزنامه، افرادی توسط یک باند مواد مخدر برای حمله کردن به مارک روته و یا ربایش اجیر شده‌اند. طبق گزارش این روزنامه، این باند با گروه مافیای مغربی ارتباطاتی دارد.

مارک روته ۵۴ ساله که هم اکنون سرپرستی منصب نخست‌وزیری هلند را در اختیار دارد، عادت به دوچرخه سواری داشت و حضور او در سطح شهر با دوچرخه خبرساز شده بود.

طبق گزارش‌ها، یک واحد ویژه پلیس مسلح هلند به صورت ۲۴ ساعته حفاظت از روته را برعهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هلند مارک روته ربایش تدابیر امنیتی مافیا مارک روته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰۰ تاجر از ۸۵ کشور در تهران رئیسی: غیرقابل تحریم شده‌ایم، پروفسورهای ضداسرائیل، بحران مشروعیت در واشنگتن، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت