Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، پروژه برق‌رسانی به روستای سخت گذر بُنگروه بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج با حضور مدیرعامل برق جنوب و مسئول بسیج سازندگی استان کرمان، فرماندار شهرستان قلعه گنج و جمعی از مسئولان محلی عصر روز گذشته به بهره‌برداری رسید.

این روستا دارای ۳۰ خانوار و از دورافتاده‌ترین روستاهای بخش چاه دادخدا قلعه گنج است که شغل بیشتر اهالی آن حصیربافی و دامداری خرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برق جنوب استان کرمان در حاشیه آیین افتتاحیه برق روستای بُنگرو افزود: برای برق رسانی به این پروژه حدوده ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط در منطقه کوهستانی و سخت گذر بعد از دره و "تنگ سمسیلی رمشک " انجام شده است.

عبدالوحید مهدوی نیا با بیان اینکه تا پایان امسال برق رسانی به روستای جهلدر قلعه گنج نیز با اعتباری بالغ بر۲۵۰ میلیارد ریال نیز انجام خواهد شد تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه برق رسانی در شهرستان قلعه گنج هزینه شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ خانوار در روستاهای کلاهون، کلات داوران و بُنگرو از توابع شهرستان قلعه گنج برای نخستین بار از نعمت برق برخوردار شدند.

فرماندار شهرستان قلعه گنج با اشاره به اینکه پروژه برق رسانی به این روستاها به منظور اجرای عدالت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها انجام شد گفت: با راه اندازی شبکه برق این روستاها اهالی از سایر خدمات از جمله دکل مخابرات که عملیات مکان یابی و نقطه احداث آن مشخص شده بهره‌مند می‌شوند.

مهدی شهسواری با اشاره به اینکه همچنین در حوزه آب آشامیدنی نیز پنج کیلومتر لوله گذاری و شبکه آب‌رسانی، حفر چاه و نصب و تجهیز پنل خورشیدی از محل اعتبارات دهیاری با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طی یک سال گذشته انجام شده است بیان داشت: همچنین سه سال گذشته ۳۰ واحد مسکن روستایی با مشارکت بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت مسکن بومی منطقه در این شهرستان احداث و تحویل خانوارها شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اشتغال‌زایی پرورش مرغ بومی نیز از طرف کمیته امداد برای ساکنان بنگرو و جهلدر انجام گرفت و امسال نیز برای تمامی مددجویان تحت پوشش مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد.

سرهنگ امان الله بامری مسئول بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان نیز خاطرنشان کرد: با پیگیری مسئول بسیج توانیر و بسیج ادارات سپاه استان کرمان اقلام مواد غذایی و لوازم خانگی از قبیل یخچال، پنکه، پتو، آرد، کیف، کفش و لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی ۳۵۰ میلیون تومان تحویل ساکنان روستای بُنگرو شد.

برچسب‌ها قلعه گنج کرمان انرژی برق ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج کرمان انرژی برق قلعه گنج کرمان انرژی برق ایرنا شهرستان قلعه گنج برق رسانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی