Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر استفاده از توان مدیریتی جوانان را یک ضرورت دانست و گفت: در راستای اعتماد به جوانان و با توجه به توانمندی بالا جوانان استان بوشهر باید از ظرفیت آنان در پست‌های مدیریتی استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضا هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر یکی از آموزه‌های مهم ائمه اطهار(ع) را نظارت خداوند برای همه اعمال انسان‌ها دانست و اظهار داشت: خداوند متعال بر همه اعمال انسان‌ها چه آشکار چه پنهان ناظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ممکن است انسان در جامعه لغزش داشته باشد، تصریح کرد: برای مصون ماندن انسان از گناهان، باید همواره خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

امام جمعه بوشهر باتأکید بر توجه به پیشگیری قبل از وقوع گناه و تخلف افزود: مهمترین راهکار مصون نگه داشتن جامعه از گناه‌، شناسایی تخلفات است که این مهم می‌تواند از پیشگیری وقوع مشکلات جلوگیری کند.

وی یکی از عوامل مهم پیشگیری از تخلف را تصویب قوانین درست و صحیح دانست و تأکید کرد: نظارت بر عملکردها و برخورد منطقی و قانونی می‌تواند از بروز تخلفات جلوگیری و پیشگیری کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه عوامل و نهادهای مختلفی بر عملکرد فعالیت‌ها نظارت دارند گفت: در این راستا پیشگیری از تخلف بسیار مهم و موثر است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جلوگیری از سوء‌استفاده از قوانین را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید قانون به گونه‌ای تصویب شود که جای هیچگونه سوء‌استفاده نداشته باشد.

امام جمعه بوشهر یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را گسترش عدالت و مبارزه با فساد دانست و افزود: باید در بروز تخلفات برخورد منطقی صورت بگیرد تا بروز مجدد آن امکان‌پذیر نباشد.

وی یکی از رویکردهای دولت آیت‌الله رئیسی را مبارزه با فساد و پیشگیری از تخلف دانست و تأکید کرد: خدمات و فعالیت‌های الکترونیکی نقش مهمی در جلوگیری از تخلف و فساد دارد که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

صفایی بوشهری با اشاره به نقش دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در جلوگیری از فساد و مشکلات تصریح کرد: پیشنهاد برای رفع برخی از موانع و مشکلات در جامعه از جمله تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات، رفع معضلات در اجرا پروژه‌های عمرانی از جمله خط ریلی بوشهر، حل مشکل آب آشامیدنی می‌تواند موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز تأمین آب آشامیدنی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این سند بیش از 8 سال است که تدوین شده ولی اجرایی نشده است که اگر این مهم عملیاتی شده بود اکنون مشکل تأمین آب استان برطرف شده بود.

امام جمعه بوشهر تنها راهکار حل مشکل تأمین آب آشامیدنی استان را اجرا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن دانست و خاطر نشان کرد: در اجرا 2 پروژه نیروگاه اتمی در استان بوشهر پیشنهاد تولید آب از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ارائه شده که اجرا آن روزانه 250 هزار متر مکعب آب تولید و مشکل تاریخی استان در این عرصه برطرف می‌شود.

وی ساخت سد را از دیگر موارد مهم در تأمین آب دانست و از تدوین سند اقتصاد دانش‌بنیان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سند که در کشور تنها در استان بوشهر تدوین شده تا 50 سال برنامه‌ها را ترسیم کرده است.

صفایی بوشهری تأکید کرد: ان‌شاءالله با مدیریت استاندار جدید بوشهر مفاد اسناد تهیه شده در ابعاد گوناگون اجرایی و زمینه تسریع پروژه‌ها فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر استفاده از توان مدیریتی جوانان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: در راستای اعتماد به جوانان و با توجه به توانمندی بالا جوانان استان بوشهر باید از ظرفیت این جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

امام جمعه بوشهر:حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌اللملی جلوه‌ای از اقتدار ایران اسلامی است +تصاویرواکنش امام جمعه بوشهر به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین / "اسرائیل" ‌دوست کشورهای اسلامی نمی‌شودامام جمعه بوشهر: مجتمع مسکونی حمایتی ویژه جوانان استان بوشهر احداث شود

امام جمعه بوشهر، حمایت از جوانان به‌عنوان سرمایه مهم جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: حمایت از نیروهای خلاق و توانمند باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و تشویق و تحلیل از جوانان خلاق یک ضرورت است.

دیده‌بان شفافیت و عدالت دارای 20 کارگروه تخصصی است

مدیر دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر نیز تحقق حقوق مردم، مبارزه با فساد و شناسایی تخلفات را جمله فعالیت این مجموعه دانست و اظهار داشت: آگاهی‌بخشی در خصوص مقابله با تخلفات در عرصه‌های گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

علی نجفی با بیان اینکه فعالیت دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت موازی کاری با دیگر دستگاه‌ها نیست گفت: این نهاد، دارای 20 کارگروه تخصصی است که کارگروه زمین کشاورزی، گمرک، بندر، شهرداری و انرژی به‌زودی فعال می‌شود.

وی افزود: دیده‌بان شفافیت با هدف جلوگیری از تخلفات و پیشگیری از بروز فساد در بخش‌های گوناگون ایجاد شده است.

انتهای پیام/190/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیده بان شفافیت و عدالت امام جمعه بوشهر استان بوشهر صفایی بوشهری یک ضرورت تأمین آب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه مهم شوراها گفت: شوراها باید مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته و به محلی برای سوء استفاده از قدرت تبدیل نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصل مهم شوراها در قانون اساسی به مرحله اجرا درآمد و تا امروز هم نقش‌آفرین است.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری از مهم‌ترین لوازم عضویت در شوراهای شهر و روستا بوده و انتظار خدمت گسترده از این شوراها برای مردم فراوان است.

امام جمعه قم گفت: شوراها باید از افراد دلسوز و متخصص انتخاب شوند چرا که دلسوزی برای مردم یکی از اصول مهم موفقیت شوراها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه گاهی دیده می‌شود اعضای شوراها دچار تخلفات و جرم‌هایی می‌شوند، اظهار کرد: الزام به قوانین و سو استفاده نکردن از قدرت از مهم‌ترین اصولی است که شوراها باید به آن پایبند باشند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید توانمندی بسیار خوبی داشته باشند، گفت: افراد ناتوان صحنه شوراها را برای افراد توانمند باز کنند تا این شوراها با همکاری دولت بتوانند به مردم بهتر خدمت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن روز معلم تاکید کرد: هر ساعتی که برای تعلیم و تربیت نسل جوان صرف شود، عبادت است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ما از نظر بودجه باید تأمین بوده و نیروهای متوکل، صبور و متدین در آن به مردم خدمت کنند.

وی جایگاه کارگران در دین اسلام را جایگاهی بسیار رفیع دانست و از مسئولان خواست در شرایط جنگ اقتصادی حمایت بیشتری از قشر کارگر و تولید داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق افزود: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کرده و ثابت کردند که با توکل به خداوند متعال می‌توان بر تمام قدرت‌های مادی چیره شد؛ همانطور که موشک‌های کشورمان از مرز پدافندهای هوایی کشورهای قدرتمند جهان عبور کرد و باید توجه داشت این عملیات موجب از دست رفتن حیثیت رژیم صهیونیستی دانست که جبران آن ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان تا پای جان برای حراست از حجاب ایستاده‌اند گفت: حجاب یک واجب شرعی است و نباید از آن کوتاه آمد؛ در مسئله حجاب نگاه‌های متفاوت فقهی نباید موجب سو استفاده دشمن شود و در این راستا طرح نور باید استمرار یافته و تمام اقشار مؤمن به آن کمک کنند.

کد خبر 748104

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست