Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسن خانجانی موقر» روز یکشنبه در جمع اهالی منطقه دره مرادبیک شهر همدان، افزود: با وجود اینکه جهاد کشاورزی متولی اصلی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات است اما شاهد برخی کم توجه ها به بهانه نبود ابزار کافی برای جلوگیری و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی کشاورزی هستیم.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط و به دلیل عدم ارائه مشاوره و راهنمایی درست از سوی کارشناسان جهادکشاورزی به باغداران در زمینه ساخت و سازهای مناسب و قانونی، برخی باغداران اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به صورت غیرقانونی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: دراین زمینه جهادکشاورزی باید با ارائه برنامه مدون، جامع و هدفمند، باغداران را نسبت به چگونگی حفظ باغ ها راهنمایی کند تا افراد بتوانند براساس قانون و منطبق با شرایط در زمینه ساخت و ساز متناسب با مساحت و ضوابط قانونی اقدام کنند.

خانجانی در خصوص دیوار کشی برای باغ ها نیز افزود: به نظر می رسد با ارائه مجوز برای حصار کشی باغات، ضمن حفظ بافت سنتی و زیبای کوچه باغ ها می توان از سرقت محصولات باغی و دسترنج یک ساله باغداران نیز جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در زمینه برخورد با متخلفان در راستای حفظ آرامش، امنیت و آسایش مردم هیچ گونه اغماض و تعارفی ندارد و در این حوزه برخورد با عرضه کنندگان موادمخدر نیز به صورت جدی و قاطع دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، اجاره غیرقانونی و بی ضابطه خانه باغ ها، مدیریت ناصحیح توزیع آب آشامیدنی و کشاورزی، کوه خواری، سیر صعودی ساخت و سازهای غیرقانونی، نبود پارکینگ عمومی و ترافیک از جمله مسایل مطرح شده اهالی منطقه دره مرادبیک در دیدار با دادستان همدان بود.

دره مرادبیک یکی از مناطق روستایی و زیبای محدوده شهر همدان است که در جنوب این شهر واقع شده است.

برچسب‌ها كميسيون باغات دادستانی کل کشور همدان تغییر کاربری اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كميسيون باغات دادستانی کل کشور همدان كميسيون باغات دادستانی کل کشور همدان تغییر کاربری اراضی ساخت و سازهای باغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، بمناسبت روز زمین پاک طرح جمع آوری و پاکسازی حریم و محیط پیرامونی امامزاده و تالاب پیرسلمان تنها تالاب زنده استان همدان از زباله با حضور کارکنان اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان و شهرستان، همکاران شرکت صنعتی صبا نور، مدیران  دستگاه‌های اجرایی اسدآباد و جمعی از دوستداران محیط زیست در راستای حفاظت از طبیعت و پاکیزگی محیط از زباله انجام شد.

تالاب پیرسلمان در بیست کیلومتری شهر اسدآباد و در مجاورت امامزاده پیرسلمان قرار دارد و مساحت این تالاب سه هکتار میباشد که به عنوان تالاب زنده استان شناخته میشود.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز