Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا کلباسی با اشاره به اینکه اولویت حضوری بودن کلاس‌ها با آن دسته از دانشجویانی است که مشغول فعالیت‌های مربوط به پایان‌نامه و رساله خود هستند، گفت: دانشجویان نو ورودی که با محیط دانشگاه آشنایی ندارند و از عملکرد آموزشی آگاه نیستند، لازم است طی دوره‌هایی آمادگی حضور در کلاس‌های مجازی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان دانشگاه تربیت مدرس سال گذشته با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا برای دانشجویان نوورود مراسم آغاز سال تحصیلی را به صورت مجازی برگزار کرد و دانشکده‌ها علاوه بر مراسم عمومی، معارفه مجازی نیز داشتند. 

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: در نیمسال جاری نیز برای آشنایی دانشجویان نوورود با دانشگاه، برنامه‌هایی به صورت مجازی برگزار شده است.

 وی درباره آغاز فعالیت حضوری دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجویان با اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت علوم، دوز اول واکسیناسیون خود را دریافت کرده‌اند، یک‌ماه پس از آن تزریق دوز دوم انجام می‌شود و بعد از آن تا مدتی به مراقبت‌های خاصی نیاز دارند، آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود امتحانات نیمسال اول به صورت حضوری برگزار می‌شود و احتمالاً فعالیت دانشگاه‌ها از آذرماه به صورت حضوری خواهد بود.

انتهای پیام

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1113613 برچسب‌ها دانشگاه تربیت مدرس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد