Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سراسر کشور جزء اولویت‌های وزارت ورزش بوده و در این‌خصوص اهتمام لازم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی پیش از ظهر سه شنبه ۱۳ مهر ماه در حاشیه سفر خود در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از سفر امروز به دشت ورامین، بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام سه شهرستان‌ جنوب‌شرق استان تهران، بررسی امکانات ورزشی این مناطق و دیدار با ورزشکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این سفر زیرساخت‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با حمایت دولت و اهتمام و پیگیری مسئولان محلی، پروژه‌های بلاتکلیف به سرانجام رسیده و اتفاقات خوبی برای حوزه ورزش در تمامی مناطق کشور رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همچنین تقویت هیات‌های ورزشی و توسعه و ترویج ورزش همگانی بین آحاد جامعه با اهتمام ویژه دنبال خواهد شد تا وزارت ورزش در کنار تمام مسئولیت‌ها، به مأموریت حفظ تندرستی و نشاط و شادابی مردم نیز به خوبی عمل کرده باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: این شهرستان‌ها در حوزه ورزش دارای پیشینه ارزشمندی هستند که سعی داریم با کمک به بهبود وضعیت امکانات، به تحقق مطالبه جوانان و موفقیت بیشتر ورزشکاران جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون وزیر ورزش ورزش همگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی