Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی معاون نیروی دریایی سپاه و حسین هاشمی تختی استاندار اسبق هرمزگان که هر دو از جمله گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری هرمزگان در دولت آیت الله رییسی بودند، در پی انتصاب مهدی دوستی به عنوان استاندار جدید هرمزگان، نظرات خود در این زمینه را بیان کردند.

 

احمد راستی معاون نیروی دریایی سپاه با انتشار متن زیر در فضای مجازی، بر لزوم همفکری و همراهی مردم هرمزگان برای رقم زدن روزهایی سرشار از آرامش و امنیت و رفاه تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده:

با عنایت به انتخاب استاندار جدید، بر خودم لازم می‌دانم از یکایک مردم شریف و مهربان استان هرمزگان، ایثارگران گرامی، نخبگان عزیز، نماینده محترم ولی فقیه و روحانیت معزز،  نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب محترم رسانه، که در این مدت برادر کوچک شان را مورد الطاف بی‌پایان خود قرار داده‌اند، تشکر و مراتب سپاسگزاری را بعمل آورم.

 اظهار محبت آحاد مردم و نخبگان استان نسبت به حقیر که نشانگر علاقه به فرزندان خود است، به خاطره ای شیرین و فراموش ناشدنی تبدیل شده است.

امیدوارم با همفکری و همکاری مردم نجیب و نخبگان، هرمزگان روزهایی سرشار از رفاه، امنیت، آرامش و پیشرفت را در آینده نزدیک تجربه کند.

اینجانب نیز همچون همیشه، با تمام توان در سنگر خدمتگزاری به نظام، کشور و مردم نجیب استان هرمزگان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

حسین هاشمی تختی:
از تصمیم دولت انقلابی در انتخاب مهندس دوستی به سمت استاندار هرمزگان حمایت می کنیم

نماینده ی دوره دهم مردم بندرعباس که خود بعنوان گزینه استانداری هرمزگان مطرح بود، اظهار داشت: از همه شخصیت های سیاسی و مذهبی، به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم و نهادهای انقلابی که در طول این مدت به طرق مختلف در حمایت از اینجانب برای تصدی استانداری هرمزگان اقدام کردند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

هاشمی تختی یادآورشد: دولت سیزدهم را دولتی مردمی، انقلابی و پاکدست دانسته و با تمام توان از آن حمایت می کنیم و در جهت تقویت استاندار منتخب که از نیروهای ارزشی و انقلابی است، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

  رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان ضمن تاکید بر توسعه همه جانبه استان اظهار داشت:  باید همه در فضای همدلی، در جهت توسعه،  عمران و آبادانی و رفاه مردم کوشا باشیم و در این فضاست که موانع مرتفع و مشکلات مردم حل خواهد شد.

به گزارش فارس، مهدی دوستی 11 مهرماه در جلسه هیأت دولت توانست رای اعتماد کسب کرده و استاندار جدید هرمزگان شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی بندرعباس هرمزگان استاندار جدید هرمزگان استاندار جدید هاشمی تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!