Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:30:14 GMT

سگ بولداگ قاتل جان یک نوزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۳۵۲۸

سگ بولداگ قاتل جان یک نوزاد شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزاد دختر ۱۶ ماهه‌ای که مورد حمله سگ بولداگ قرار گرفته بود جانش را از دست داد. این حادثه در ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه و در آکرون واقع در ایالت اوهایو رخ داد. مایکل میلر سخنگوی پلیس محلی در آمریکا گفت که ماموران پلیس این نوزاد را در حالی که به شدت زخمی شده بود در خانه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوزاد بلافاصله به بیمارستان کودکان آکرون منتقل، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.

بنا به تحقیقات پلیس این حادثه زمانی رخ داد که ظاهرا درگیری بین دو بزرگسال در داخل خانه رخ داده بود. هیچ یک از زن و مردی که با هم درگیر شده بودند از والدین کودک نبودند. در حین درگیری دست کم یک سگ که از نژاد بولداگ بوده به این کودک حمله ور شده و وی را به شدت زخمی کرد.

بیشتر بخوانید

کشته شدن یک مادر برای محافظت از فرزندان خود در برابر سگ وحشی

در حالی که هنوز هویت این کودک اعلام نشده کالبدشکافی روی جسد برای تعیین علت دقیق مرگ او قرار است انجام شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی سگ‌هایی که در این خانه نگهداری می‌شدند توسط مرکز کنترل حیوانات به قرنطینه منتقل شدند. تحقیقات پلیس برای پی بردن به مرگ کودک در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات سگ بولداگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....