Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای شورا‌های حل اختلاف این استان در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۸ هزار و ۴۹۸ پرونده را به صلح و سازش رساندند. خبرگزاری میزان - علیرضا باوی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از سازش بیش از ۱۸ هزار پرونده با تلاش شورای حل اختلاف خوزستان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی دهدز موفق به حل و فصل ۷۵ درصد از پرونده‌های قابل صلح شده‌اند و حوزه‌های قضایی هفتگل، کارون، رامهرمز، لالی، اندیکا و الوار گرمسیری نیز به ترتیب با دارا بودن ۷۱، ۶۷، ۶۶، ۶۰، ۵۲ و ۵۰ درصد صلح و سازش در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان یکی از استان‌های پیشرو در امر صلح و سازش است پس نباید آمار صلح و سازش آن کمتر شود و باید قضات و اعضاء شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان تمام تلاش خود را در این زمینه بکار ببرند تا شاهد افزایش مصالحه و آثار آن در آسایش جامعه باشیم.

باوی تصریح کرد: با وجود شورای حل اختلاف امروز شاهد کاهش نزاع و جرائم در برخی از پرونده‌ها بسیار مهم هستیم.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: اعضای شورا‌های حل اختلاف و همچنین ستاد صبر که اقدام به ایجاد صلح و سازش می‌کنند از ظرفیت‌های شخصی، رفتاری، هنری، مهارتی و حرفه‌ای برخوردار هستند که هنگامی وارد منازعه می‌شوند، با مهارت آن را به پایان می‌رسانند.

وی عنوان کرد: امید است در راستای موضوع گذشت و صلح و سازش میان مردم جامعه، فرهنگ آن بیش از بیش نهادینه و به عنوان یک فرهنگ عمومی گسترش یابد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه اعضای شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها، تلاش و زحمات فراوانی می‌کشند، لازم است که مسئولان توجه ویژه به رفاه، تامین معیشت و برخورداری از مزیت‌های انگیزشی برای آنان داشته باشند.       بیشتر بخوانید:    سازش پرونده ۴۰ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف فارس انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان سازش پرونده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان سازش پرونده شورا های حل اختلاف شورای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان