Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نتیجه بازی با کره جنوبی برای ما بسیار خوب است و نمره قبولی به تیم ملی می‌دهم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی با کره جنوبی گفت: نتیجه بازی برای ما بسیار خوب است. تیم ملی از چهار بازی صاحب ۱۰ امتیاز شده و کره هم از چهار بازی هشت امتیاز گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت اصلی بین ایران و کره است و هر دو تیم شانس بالایی برای صعود دارند.

وی اظهار کرد: بازی دلنشین با برنامه و قابل قبولی بچه ها انجام نمی‌دهند. دلایل ضعیف بازی کردن اکثر قریب به اتقاق بازیکنان این است که هفت الی هشت نفر لژیونر هستند و هر کدام با سبک و سیاق کشور مربوطه بازی می‌کنند و دیگر بازیکنان که در لیگ خودمان هستند چون لیگ منظم برگزار نمی‌شود و تمرینات منظمی نداریم خیلی ناهماهنگ هستند.

ذوالفقارنسب افزود: وقتی مربی تیم را ارنج می‌کند در مواقعی بازی سردرگم می‌شود و بدون برنامه است و هدف خاصی ندارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: مهمترین فاکتور در فوتبال تمرین است و همه مسائل در تمرین حل و فصل می‌شود و راهکارها را تعیین و آموزش می‌دهند. زمانی که تمرین نداریم باید انتظارمان را هم پایین بیاوریم.

وی گفت: عملکرد فوتبال ما با توجه به شرایط موجود قابل قبول است و نمره قبولی می‌گیرد.

ذوالفقارنسب اظهار کرد: گلی که از کره جنوبی خوردیم یک پاس ساده بود. به مجرد اینکه پاس را تنطیم می‌کنند خط دفاع باید با توپ هماهنگ شود و این نوع گلی که از کره خوردیم را نباید از دیگر تیم‌ها بخوریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و عزت اللهی یکی از بازیکنان خوب ما بود و دو ضربه خوب به دیرک زدیم و نمره قبولی به تیم ملی می‌دهم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی ایران پیشکسوت فوتبال کشورمان نمره قبولی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!