Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کردستان امن‌ترین استان کشور است گفت: پیاده‌روی رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ در آبیدر سنندج در بین عموم مردم اوج امنیت را در این خطه به دنیا نشان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان کردستان که در این شهر برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران عرصه نظم و امنیت و متولیان امنیت مرزهای استان اظهار داشت: شهدا با خدای خود معامله و جانشان را در راه انقلاب و امنیت کشور و مردم تقدیم کردند تا امروز ما در این امنیت دور هم گرد آمده و زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه نیروی انتظامی مایه امید، مدافع ناموس و شرف و خدمتگزار مردم است گفت: حافظان امنیت هیچ‌ گاه در انجام وظیفه و رسالت خود احساس خستگی نکرده و با جان، دل، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در برابر توطئه‌های دشمنان قد علم کرده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه نیروهای انتظامی و انتظامی در این دوران کرونایی با خدمت‌رسانی خدمتگزاری خود را به مردم ثابت کردند تصریح کرد: تقدیر از زحمات متولیان امنیت را وظیفه خود دانسته و از همه مردم نیز درخواست می‌شود که همواره قدردان امنیت و آسایش فراهم شده در زندگی‌شان باشند.

وی با تأکید بر اینکه هر کدام از شهروندان با همراهی و حفاظت از امنیت کنونی، متولیان امنیت را در راستای ارتقای هر چه بیشتر این شرایط کمک کنند عنوان کرد: امروزه دشمنان اسلام و نظام به صورت شبانه‌ روزی دنبال توطئه و به فکر نفوذ به مرزهای کشورمان هستند اما متولیان این عرصه اجازه نمی‌دهند آنان به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه سنندج خدمت در نیروی انتظامی را همانند ایثار و فداکاری در راه خدا دانست و بیان کرد: حافظان نظام و امنیت شب بیداری کشیده تا  آسایش شهروندان به هم نخورد، آنان شب تا صبح بیدار می‌مانند تا ما با خیال راحت استراحت کنیم.

امنیت کامل در مرزهای کردستان برقرار است/ در برخورد با متجاوزان مرزی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسیمفرمانده انتظامی استان ایلام: شهادت در راه حفظ و ایجاد امنیت جامعه افتخار ما استنائب رئیس مجلس: تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم است

وی نیروی انتظامی را نماد شجاعت، استقامت و ایثارگری خواند و بیان کرد: یکی از مولفه‌هایی که این نیرو را می‌تواند در انجام ماموریت‌های خود موفق کند همراه داشتن مردم است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کردستان امن‌ترین استان کشور است، عنوان کرد: پیاده‌روی رهبر معظم انقلاب در سال 88 در سفر خود به استان کردستان در آبیدر سنندج در بین عموم مردم اوج امنیت را در این خطه از سرزمین اسلامی به دنیا نشان داد که تنها شرمساری برای دشمنان نظام و جیره‌خواران و نوکران آنان باقی ماند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی لباس مقدسی بر تن داشته که این لباس آرامش را در جامعه ایجاد می‌کند، یادآور شد: در سایه همت و تلاش شبانه‌روزی همه جانبه فرماندهان و پرسنل نظامی و امنیتی، دستگاه‌‌های امنیتی و اطلاعاتی و همراهی خوب مردم، امنیت مطلوب در سراسر استان کردستان حاکم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود به وضعیت معیشتی مردم گریزی زد و اظهار کرد: امروزه نیازمندان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده که حتی برای نان شب محتاج هستند که از فرماندهان نظامی و انتظامی استان درخواست می‌شود که به این قشر نیز توجه کنند.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری نیروی انتظامی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مشترکان بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصارف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب‌ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی همچون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک بار در تابستان سال جاری اظهار کرد: تابستان سال جاری با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده توسط وزارت نیرو در سطح کشور، مشترکان بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصارف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب‌ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ناترازی در حوزه تولید و مصرف برق وجود دارد، افزود: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش رو برنامه‌ریزی و اجرا شود که این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: برای اینکه در پیک بار تابستان بتوانیم با مدیریت مصرف به خوبی از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکان به‌ویژه در بخش صنعت هستیم و رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بر این است که با استفاده از نظر صاحبان صنایع و بررسی پیشنهادات آن‌ها با هماهنگی مناسب، گذر موفقیت‌آمیزی از دوران اوج مصرف داشته باشیم.

لهونیان اضافه کرد: در دوره زمانی یکم خرداد الی سی‌ویکم شهریور و از ساعت ۸ الی ۲۴، صاحبان صنایع بایستی یک روز در هفته میزان مصرف برق خود را تعدیل کنند و به جای آن در روز جمعه فعالیت داشته باشند.

وی گفت: موضوع بعدی مشترکان بخش کشاورزی و انشعاب پمپاژهای آب و چاه‌های کشاورزی است که با همکاری پنج ساعت روزانه (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ مصرف برق نداشته باشند) بقیه ساعات مصرف برق این دسته مشترکان به‌صورت رایگان حساب می‌شود و علاوه بر آن مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص مشترکان بخش اداری هم گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند در غیر این صورت برق آن‌ها قطع خواهد شد.

لهونیان با بیان اینکه در خصوص «مولدین خود تأمین» هم برنامه داریم، افزود: مشترکانی که مولد برق و یا ژنراتور دارند می‌توانند با مشارکت در این برنامه بخشی از برق خود را تأمین کرده و به کاهش بار شبکه هم کمک کنند که در این راستا مشوق‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751178

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند