Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:38:03 GMT

اولین حضور آگوئرو در فهرست بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۴۲۶

اولین حضور آگوئرو در فهرست بارسلونا

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، فهرست بازیکنانش برای دیدار امشب برابر والنسیا را اعلام کرد و نام سرخیو آگوئرو در این فهرست به چشم می‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو تابستان امسال از منچسترسیتی جدا شده و به نوکمپ آمد تا با پیراهن بارسا به میدان برود اما مصدومیت طولانی‌مدت این بازیکن باعث شد که او تا به حال فرصت حضور در میدان برای تیم کومان را به دست نیاورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از دلایل اصلی پیوستن این بازیکن آرژانتینی به بارسا، حضور لیونل مسی در این تیم بود. اما مسی به دلیل مشکلات و بحران مالی این باشگاه نتوانست به حضور در نوکمپ ادامه دهد و در میان بهت و ناباوری به پاری سن ژرمن پیوست تا شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا نیز مطرح شود.


حالا رونالد کومان نام این بازیکن را در فهرست بازیکنانش برای بازی امشب برابر والنسیا قرار داده است. این اولین باری است که نام آگوئرو در فهرست بارسا دیده می‌شود و احتمال دارد که او اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا را نیز انجام دهد. او تا به حال تنها در یک دیدار دوستانه برابر کورنیا به زمین رفته که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.


این مربی هلندی در حال حاضر چهار بازیکن مصدوم شامل عثمان دمبله، برایثویت، پدری و آرائوخو دارد. آرائوخو به تمرینات تیمی برگشته اما کومان می‌خواهد درباره او محتاطانه عمل کند و به همین دلیل نامش را در فهرست بازی امشب قرار نداده است.


لیست کامل بارسلونا برای دیدار امشب به شرح زیر است:
ترشگن، نتو، آرنائو تناس، دست، مینگوئزا، پیکه، اریک گارسیا، لنگله، اومتیتی، یوردی آلبا، بلید، بوسکتس، فرنکی دی یونگ، سرخی روبرتو، کوتینیو، نیکو، گابی، ریکی پوچ، ممفیس دیپای، آگوئرو، آنسو فاتی، لوک دی یونگ و دمیر.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟