Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تقی کبیری ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طی شش‌ماهه نخست سال جاری، شاهد کاهش ۱۱ درصدی فوتی‌های تصادفات در راه‌های استان بودیم، بیان داشت: در مجموع، طی نیم سال اول سال جاری، ۱۰۹ نفر در راه‌های استان فوت شدند.

وی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد افزایش تردد در راه‌های استان به وقوع پیوست، افزود: در بحث تصادفات منجر به جرح نیز در این بازه زمانی میزان پنج درصد افزایش داشتیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تعداد کل تصادفات در راه‌های استان (فوتی، جرحی و خسارتی) در شش‌ماهه نخست سال جاری، نسبت به سال قبل، یک درصد کاهش داشته است، گفت: عدم توجه به جلو با ۶۶ درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات به خود اختصاص داده است.

کبیری با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۵ مورد تصادف اتوبوس مقصر در راه‌های استان داشتیم که این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۲۳ مورد افزایش یافت، بیان کرد: ما به طور معمول در شبانه روز حداقل یک مورد اتوبوس دارای نقص فنی در راه‌های استان داریم که نیاز است تا شرکت‌ها مسافربری نسبت به بررسی کیفیت و سلامت اتوبوس‌ها در مبدا، توجه کنند.

کد خبر 5329676

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف نیروی انتظامی سمنان پلیس راه استان سمنان کمیسیون ایمنی راهها سید تقی کبیری ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی ایلام گرگان شیوع کرونا عکس استانها نیروی انتظامی شش ماهه نخست سال راه های استان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد