Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در مراسم معارفه امام جدید شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی افزود: شهرستان دشتی به واسطه عالم پروری و داشتن بزرگان دینی مدینه النور استان بوشهر و جنوب کشور است و خدمت رسانی به مردم این منطقه یکی از بهترین خیرات و برکاتی است که نصیب افراد لایق و شایسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سابقه درخشان دینی و فرهنگی دشتی اشاره کرد و افزود: شخصیت بزرگی مانند حضرت آیت الله سید علی نقی میانخره ای است که می‌توان وی را هم سنگ و هم وزن ابن مالک در ادبیات عرب دانست.

صفایی بوشهری به سایر بزرگان دشتی مانند مرحوم آیت الله ابطحی، بحرانی، حاج میرزا احمد دشتی و بزرگان در قید حیاتی مانند امامی حجتی اشاره کرد و افزود: دشتی منطقه‌ای است که اگر کسی بخواهد دیانت در جامعه، بصیرت در مردم و ولایت مداری در رفتار ببیند انگشت اشاره به سمت مردم دشتی می رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: مردم دشتی انقلابی، متدین، بزرگانش سرافراز و الهام بخش برای جامعه در تاریخ جنوب ایران و خلیج فارس و جهان تشیع  هستند.

وی تاکید کرد: آثار قلمی بزرگان دشتی همیشه مایه مباهات و افتخار استان بوشهر بوده است.

امام جمعه بوشهر به نقش تاریخی مردم و علمای این منطقه در دفاع از کشور در نبرد با استعمار انگلیس اشاره کرد و افزود: مردم و بزرگان این منطقه همواره نقش بسیار بزرگی در دفاع از کشور داشته اند.

صفایی بوشهر به خدمات ۱۴ ساله حجت الاسلام عبدالحسین مصلح به عنوان امام جمعه شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: این مایه افتخار است که مردم دشتی در چند مدت گذشته خواستار ادامه امامت جمعه سابق هستند و این نشان از قدرشناسی و قدر دانی مردم و دوستی روحانیت و افتخاری برای روحانیت استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: مردم بخش دلوار نیز در تماس های خود خواستار ادامه امامت جمعه حجت الاسلام زاهد دوست در دلوار بودند و این نشان از قدردانی و دوستی مردم دلوار از این روحانی ارزشمند دارد.

امام جمعه بوشهر از استاندار و مسئولان این استان خواست توجه ویژه‌ای برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان دشتی داشته باشند و افزود: مردم این شهرستان در ۴۲ سال گذشته فراتر از وظایف خود همه تعهدات را نسبت به انقلاب انجام داداه اند و این وظیفه ما است که زمینه توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام علی زاهد دوست به عنوان امام جمعه جدید شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالحسین مصلح قدردانی شد.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر مراسم معارفه شهرستان دشتی خورموج امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم معارفه شهرستان دشتی بوشهر مراسم معارفه شهرستان دشتی خورموج امام جمعه بوشهر مراسم تکریم شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی صفایی بوشهری صفایی بوشهر حجت الاسلام استان بوشهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند