Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا تیمش را مستحق شکست برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو نمی‌داند. او بازهم قول داد که تیمش در آینده پیشرفت کند. به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لالیگا در خانه از رئال مادرید پذیرایی کرد.

بارسلونا با پیروزی در این بازی می‌توانست خود را به طور کامل از بحران خارج کند اما برابر هواداران خود با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا بار دیگر وارد بحران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان بعد از بازی گفت: بارسلونا شایسته بیشتر از این بود. سخت است که این شکست را هضم کرد. تلاش زیادی کردیم اما نتوانستیم که نتیجه مورد نظر را به دست آوریم. در نیمه نخست بهتر بودیم و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم. در کل تیم خوب کار کرد.

او ادامه داد: رئال به خوبی دفاع کرد. اکنون وقت حسرت و غصه خوردن نیست. ما از این شکست ناراحت هستیم اما تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

کومان درباره وضعیت بازیکنان در رختکن گفت: بازیکنان مثل همیشه از این شکست ناراحت هستند و احساس بدی دارند. باید این بازی را دوباره نگاه کنم و تلاش کرد تا اشتباهات را در دیدارهای بعدی تکرار نکرد. آیا به گل دوم رئال نگاه کردید. ما تا آستانه گل پیش رفتیم اما یک ناهماهنگی باعث شد تا رئال در ضد حمله گل دوم را بزند. هواداران به خوبی ازتیم حمایت کردند. تیم نشان داد که کمتر از رئال نیست. قول می‌دهم که رفته رفته خوب و بهتر شویم.

سرمربی بارسلونا درباره شعار هواداران علیه لوک دی یونگ گفت: اصلا این رفتار را دوست نداشتم. او بازیکن بارسلونا است و باید حمایت شود.

او در پایان گفت: بله قبول دارم که شکست در ال کلاسیکو بیش از سه امتیاز دارد با این حال نباید روحیه خود را از دست داد و باید به بازیهای بعدی فکر کرد. بارسلونا رفته رفته آماده پیروزی در بازی‌های بزرگ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد