Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در دیدار با مردم کالپوش در مسجد جامع شهر رضوان از توابع شهرستان میامی افزود: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و سفرهای هفتگی رئیس جمهوری باید در راستای عدالت محوری و توسعه متوازن، مدیران دستگاه های اجرایی استان پای کار باشند.
وی گفت: رسیدگی به راه‌های روستایی، آب آشامیدنی و مشکلات رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش اولویت دارد و اقدام جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای محرومیت زدایی انجام می شود، اظهار داشت: امسال ۹۵۰ میلیارد ریال با پیگیری نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی‌های انجام شده به شهرستان میامی تخصیص داده شده است.
هاشمی گفت : برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم باید گام های موثری در سطح استان برداشته شود.
 وی با بیان اینکه مدیران نباید وعده ای به مردم بدهند که امکان تحقق ندارد تصریح کرد : درخواست‌ها و مطالبات مردم بخش کالپوش اولویت بندی و رسیدگی خواهد شد.‌
استاندار سمنان با بیان اینکه نباید برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی مانع تراشی کرد گفت: در صورت جذب سرمایه گذار در این بخش، بی تردید زیر ساخت های لازم تامین خواهد شد.‌
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف کالپوش دربخش های گردشگری و کشاورزی ادامه داد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز گردشگری در این منطقه  دارند از تسهیلات مناسب برخوردار خواهند شد.‌

هاشمی افزود: در دولت سیزدهم، تمامی مدیران باید روحیه جهادی داشته و تمام وقت در خدمت مردم باشند.‌
وی با اشاره به مشکل تامین نهاده های دامی برای دامداران استان سمنان افزود : این مشکل در جلسه ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح و دستورهای لازم صادر شد.  
عطرافشانی گلزار شهدای روستای نام نیک، دیدار با خانواده شهید مطلب توفیقی، بازدید از مناطق رانشی و شهرک تازه احداث حسین آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار سمنان به بخش کالپوش بود.
سیدمحمد رضا هاشمی استاندار سمنان روز چهارشنبه برای بازدید از چند طرح عمرانی و حضور در شورای اداری به میامی سفر کرده است.
بخش کالپوش با یک شهر و ۱۱ روستا و جمعیتی  حدود ۲۰ هزار تن از جنوب به شهر میامی، شمال به جنگل گلستان و گالیکش ، از شرق به شهرستان های گرمه و جاجرم خراسان شمالی و از غرب به بخش بسطام و خوش ییلاق متصل است.

این بخش دارای جاذبه های گردشگری مانند سدکالپوش ، غار ثوم و آبشار نام نیک و جنگل های دشت شاد و حسین آباد است. کالپوش از مناطق مهم تولیدات کشاورزی استان سمنان محسوب می‌شود.

 شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان میامی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان میامی سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان میامی دولت سیزدهم استاندار سمنان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نذر خدمت هلال احمری ها در کالپوش
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند