Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان الهوردیان امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برابر اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه   یک باب مغازه فرش دستباف در بازار  مورد دستبرد قرار گرفته است که ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند سارق از تعطیلی بازار استفاده کرده و شب هنگام با ورود به یکی از مغازه های فرش فروشی تعداد ۱۶ تخته فرش دستباف به سرقت برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ‌که بلافاصله رئیس کلانتری ۱۶ محققی تبریز به همراه عوامل تخصصی ضمن بررسی شیوه سرقت دستورات تخصصی را برای کشف و دستگیری سارق و بررسی آثار و شواهد به جا مانده از سرقت  در دستور کارماموران کلانتری ۱۶ تبریز قرار گرفت 
در طول مدت ۲۳ روزه قریب به ۱۲۰ دستگاه دوربین مدار بسته و حدود ۳۶ هزار عکس و حدود ۱۰۰ مورد خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: موضوع هر روز پیچیده تر می شد و سارق که بسیار حرفه ای عمل نموده بود با تلاش ماموران خودروی سارق حوالی بازار شناسایی و در یک عملیات ضربتی  با هماهنگی مقام قضایی وبا تحت نظر گرفتن خودرو طی ۴ ساعت مراقبت قدم به قدم در یک عملیات ضربتی و بی نقص فرد مورد نظر در یکی از خیابان‌های اطراف محل سکونت و با شگرد های خاص پلیسی دستگیر شد.

الهوردیان گفت: سارق در همان لحظات اولیه پس از مواجه شدن  با داده های موجود و در دست پلیس لب به اعتراف گشود و از منزل نامبرده تعداد ۱۶ تخته فرش سرقتی کشف و به کلانتری انتقال و در ادامه بازجویی های فنی و حرفه‌ای پلیس، فرد سارق به تعداد ۷ فقره سرقت که از سال ۱۳۹۴ تا کنون از بازار فرش انجام داده بود اعتراف و تعداد ۳۵ قطعه فرش که توسط سارق  در مکان‌های مختلف پنهان کرده بود هم کشف شد.

 این مقام انتظامی گفت: ارزش ریالی  فرش های  مکشوفه   به ارزش ۴ میلیارد تومان برآورد شده است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری تبریز سرقت بازار فرمانده انتظامی شهرستان تبریز سارق بازار فرش دستباف دوربین مداربسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند