Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:26:50 GMT

آخرین تصاویر از کاهش وزن ۲۰ کیلویی کیم جونگ اون؛ او بیمار نیست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۸۴۳

آخرین تصاویر از کاهش وزن ۲۰ کیلویی کیم جونگ اون؛ او بیمار نیست

‍‍‍‍‍‍

سازمان‌های اطلاعاتی کره جنوبی معتقدند کاهش وزن شدید کیم جونگ اون، به معنای وضعیت بد جسمانی و بیماری وی نیست بلکه کیم به دنبال اهداف دیگری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات نهادهای اطلاعاتی کره جنوبی معتقدند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه های اخیر 20 کیلوگرم وزن کم کرده است اما بااین وجود این کاهش وزن به معنی بیماری وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به اعتقاد مقامات کره جنوبی هدف رئیس کره شمالی از این کاهش وزن افزایش تاثیرگذاری و همچنین وفاداری به خود درحالی است که شرایط اقتصادی این کشور چندان مناسب نیست.

سرویس اطلاعات کره جنوبی از روش های متعدد مانند هوش مصنوعی، تحلیل ویدیوهای منتشر شده از رئیس کره شمالی استفاده کرده است.

وضعیت سلامتی رئیس کره شمالی چه در داخل و چه در خارج از این کشور از اهمیت زیادی مخصوصا برای کره جنوبی و ژاپن برخوردار است. پس از حضور رئیس کره شمالی در مقابل دوربین ها و انتشار تصاویری از کاهش وزن شدید وی، برخی نسبت به  عدم انتخاب جانشین برای این رهبر 37 ساله و احتمال شکل گرفتن آشوب و ناامنی درصورت کنار رفتن وی از قدرت در این کشور جنگ زده، ابراز نگرانی کرده اند.

با اینحال ناظران مسائل کره شمالی پیش از این نیز معتقد بودند که کاهش وزن رئیس کره شمالی ناشی از بیماری خاصی نیست و نتیجه تلاش وی برای بهبود وضعیت جسمانی اش بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی کیم جونگ اون اخبار کره شمالی کیم جونگ اون رئیس کره شمالی کره جنوبی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست