Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:49:20 GMT

ششمین شماره گاهنامه‌ نقد کتاب کودک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۷۱۹۸

ششمین شماره گاهنامه‌ نقد کتاب کودک منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین گاهنامه‌ نقد کتاب کودک ویژه‌ تابستان ۱۴۰۰ با گرامی‌داشت یاد خادمان تازه‌ درگذشته‌ ادبیات کودک و نوجوان، محمدرضا حکیمی، محمدسرور رجایی و فرشته طائرپور منتشر شد.

در این شماره از این گاهنامه منتقدانی چون زهرا آدینه، سودابه امینی، زهره بصیری، زیبا علی‌خانی، پروانه شیرازی، مریم شیرازی، سمانه عسکری، مهدی عصاره، رامونا میرحاجیان مقدم، سعید ناجی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آثار منتشرشده‌ کودک و نوجوان را به بوته‌ی نقد گذاشته‌اند.

همچنین نیره سادات هاشمی و زهره مسکنی گزارش‌هایی در خصوص آثار منتشرشده و اخبار حوزه‌ کودک و نوجوان ارائه کرده‌اند. بخش پایانی گاهنامه شامل بیانیه‌های تشکل‌ها و مراکز ادبیات کودک و نوجوان در واکنش به حوادث جاری موثر بر زندگی کودکان و نوجوانان و بخش یادداشت‌ها شامل بازنشر نوشته‌هایی از علی‌اصغر سیدآبادی، فریبا کلهر، روح‌الله مهدی‌پور، سید احمد میرزاده و... است.

گاهنامه‌ نقد کتاب کودک را نشر آرون در سیصد صفحه به قیمت ۸۵۰۰۰ تومان منتشر کرده و نسخه الکترونیک آن در نرم‌افزارهای طاقچه و کتابراه قابل‌دریافت است.

کد خبر 5340307

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی نشریات کتاب کودک فرشته طائرپور ترجمه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران سواد رسانه ای معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ادبیات کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر مرکز فرهنگی شهر کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد تازه های نشر انتشارات راه یار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل استان اردبیل هم در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
غرفه استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ نمایشگاه/ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود