Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده از شرایط تیمش در آستانه دیدار هفته چهارم تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی هفته چهارم تیم فوتبال شهر خودرو مقابل هوادار تهران درباره وضعیت تیمش گفت: تیم ما تیم تغییراتی زیادی داشته است اما پس از باز شدن پنجره می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم، جلسات تمرینی خوبی داشتیم و نیاز است تا بچه‌های ما به هماهنگی برسند و می‌توانیم برای دیدارهای آینده به وضعیت بهتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو برای بهتر شدن زمان می‌خواهد، اما به نظر من تیم خوبی می‌شویم و روزهای خوبی را پیش رو داریم.

سرمربی شهر خودرو در واکنش به شرایط تیم هوادار پاسخ داد: هوادار تیم خیلی خوبی است، من تجربه حضور در دسته اول را دارم و با ۵-۶ تیم به لیگ برتر آمده‌ام و می‌دانم تیم بالا آوردن از لیگ یک خیلی سخت است؛ عنایتی و دوستانش با صعود هوادار به لیگ برتر کار بزرگی انجام دادند. باز هم می‌گویم صعود از لیگ یک به لیگ برتر خیلی سخت است. هوادار تیم خوبی است و به دیدارهایی که در آن شکست خورده نگاه نمی‌کنیم. بازی سختی پیش رو داریم. اکبر میثاقیان درباره شرایط امتیازی دو تیم در جدول رده‌بندی توضیح داد: این بازی خیلی مهم است چرا که تیم ما یک مسابقه را باخت و در یک مسابقه هم به میدان نرفت و از بازی اول هم یک امتیاز گرفتیم؛ اطمینان دارم دیدار با هوادار خیلی سخت خواهد شد، زیرا حریف تیم خوب و جوانی است و مربیان جوانی هم دارد. البته شهر خودرو هم با اضافه شدن نفرات جدید یکدست شده است و تیم خیلی خوبی در اختیار داریم و مطمئنم که فردا بازی خیلی خوبی خواهد شد و امیدوارم نتیجه بگیریم.

میثاقیان درباره شرایط مالی شهر خودرو در ادامه لیگ برتر گفت: تیم ما مالک شخصی دارد، آقای حمیداوی و من هم در این گونه تیم‌ها زیاد کار کرده‌ام و می‌دانم وضعیت برای این گونه تیم‌ها خیلی سخت است؛ مالکیت در تیم‌های شخصی هزینه‌بر است. از حمیداوی به خاطر ماندن پای شهر خودرو تشکر می‌کنم، زیرا فوتبال مشهد الان با شهر خودرو است.

وی افزود: من یک ابومسلمی هستم، زمانی مشهد تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام را داشت، الان تیم پیام به لیگ دسته دو آمده و تیم خریده اما ابومسلم دیگر وجود ندارد. الان هم دوست داریم شهر خودرو پا بگیرد و مانند زمانی که به لیگ قهرمانان آسیا رفت، به همان شرایط برسد. البته این کار زمان‌بر است، چرا که نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم و اطمینان دارم فوتبال خراسان کمک خواهد کرد تا دوباره شهر خودرو پا بگیرد.

اکبر میثاقیان در واکنش به رویارویی با رضا عنایتی و نبرد دو ابومسلمی توضیح داد: رضا عنایتی را من به فوتبال آوردم، او در سال ۷۸ در تیمی به نام مشهددوام بازی می‌کرد، اما خودم رضا را به تیم خودم (ابومسلم) آوردم و از همان موقع تبدیل به رضا عنایتی الان شد که یکی از بهترین مهاجمان ایران بود.

سرمربی شهر خودرو درباره برنده نبرد استاد و شاگرد پاسخ داد:‌ ان‌شاءالله ما می‌بریم (باخنده)؛ البته هر تیمی بدود و بجنگد برنده خواهد شد. قاعده فوتبال این‌چنین است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر میثاقیان هوادار تهران اکبر میثاقیان پدیده مشهد هوادار تهران شهر خودرو لیگ برتر خیلی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟