Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص یک بار دیگر بعد از باخت تیمش، داوران و بازیکنانش را مقصر شکست تیمش معرفی کرد.

ژوزه مورینیو در پایان بازی مقابل ونتزیا از بازیکنان تیمش و همچنین داوری به خاطر این شکست انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، از هفته دوازدهم مسابقات سری آ ایتالیا، رم در خانه ونتزیا به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم قعر جدولی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم با این شکست حالا در 7 بازی اخیرش تنها یک برد به دست آورده است و در 4 بازی نیز باخته است تا نتایج نه چندان خوب آقای خاص با رم همچنان ادامه داشته باشد. ژوزه مورینیو بعد از این شکست در کنفرانس خبری گفت:

ما موقعیت های زیادی خلق کردیم. موقعیت های نصفه نیمه گلزنی زیادی داشتیم و وقتی در شرایط گلزنی قرار می گیرید و ضربه درستی به توپ آخر نمی زنید، این موضوع خیلی ناراحت کننده می شود. تقریبا 20 بار این کار را کردیم و بازیکنان تهاجمی تیم نظیر فرتوت و پلگرینی نزدیک مهاجمین بازی می کردند اما نمی توانستیم پاس بدهیم. چطور ممکن است انقدر موقعیت ایجاد کنیم و گل نزنیم.

 آقای خاص یک بار دیگر از دست داوران عصبانی بود چون پنالتی که برای ونتزیا گرفته شد به پنالتی که در جریان دیدار رم مقابل میلان برای این تیم گرفته نشد، شباهت زیادی داشت. او در این باره گفت:

گل اول را روی ضربه شروع مجددی خوردیم که همین دیروز تمرین کرده بودیم ولی با این وجود باز هم در دفاع اشتباه عمل کردیم. بخش مهم دیگر ماجرا گل دوم ونتزیا است. باید اینجا از خودم دفاع کنم و احساساتم در مورد اتفاقاتی که دارد می افتد را برای خودم نگه دارم. می توانم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که باید برای خطاهای تاکتیکی کارت زرد می گرفتند. این تنها بخش کوچکی از جزئیات است. می توانم بگویم موقعیت های زیادی داشتیم تا سه بر یک پیش بیافتیم به خصوص در صحنه الشراوی و توپی که از دست داد اما حقیقت این است که دو بر یک جلو بودیم و کنترل بازی دست ما بود. اتفاقی که افتاد... نمی خواهم چیز دیگری بگویم. ترجیح می دهم فقط بگویم لحظه بسیار بسیار مهمی از بازی بود. همین.

مورینیو در ادامه باز هم در مورد داوران صحبت کرد و افزود:

شاید یک روز بفهمم چرا این اتفاقات خاص می افتند. برخی مسائل سال ها پنهان می مانند و روزی دلیل آنها را خواهم فهمید. 

مربی رم در پاسخ به این سوال که آیا باید با این شرایط رم خودش را مدعی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر بداند، گفت:

هر کسی نظری دارد. من هم نظر خودم را دارم. به عنوان یک مربی، باید به بازیکنان و خودم انگیزه دهم. این که بگوییم استحقاق قرار گرفتن در چهار تیم را داریم یک چیز است و این که بگوییم می خواهیم در میان چهار تیم قرار بگیریم یک چیز دیگر. تا زمانی که از نظر ریاضی غیرممکن شود، می خواهم بگویم هدف ما رتبه چهارم است. رم در فصول گذشته در رده ششم یا هفتم قرار می گرفت. باشگاه در طول تابستان تلاش هایی انجام داد اما کارمان بیشتر خرید بازیکنان جدید بود تا بازسازی تیم. فکر نمی کنم این تیم قوی تر از فصل پیش باشد. ما بازیکنان با تجربه ای را از دست داده ایم. مجبور شدیم بازیکنانی را به جای افرادی که رفته بودند بیاوریم که خیلی از آنها تجربه بازی در این سطح را ندارند. به عنوان یک مربی با قرارداد سه ساله، این فصل ممکن است فصل سختی باشد اما هنوز خیلی برایم اهمیت دارد تا چیزهایی که قبل از آمدنم نمی دانستم را درک کنم. در حال حاضر خیلی بیشتر از دو ماه پیش می دانم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم برترین های قرن با غفور جهانی: قلیچ خانی گفت قایقران از من بهتر می شود ابولای پرتغال: دعوت نشدن طارمی، نارضایتی زیادی در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد کرد گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) 21% از باخت های خانگی منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر به دوران سولسشر مربوط می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود