Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:01:57 GMT

شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ نقره‌ داغ شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۹۴۰

شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ نقره‌ داغ شد

ایسنا/اردبیل با حکم تعزیرات حکومتی استان اردبیل شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ در اردبیل به پرداخت جریمه سنگین محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ۱۷ آبان در نشست نظارتی تعزیرات حکومتی در اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر و به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، برای شرکت متخلف تشکیل پرونده شد تا به جرایم او رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رحیمی آذر تصریح کرد: این شرکت به دلیل تخلف صنفی به ۴۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد تا این حکم درس عبرتی برای سایر شرکت‌هایی باشد تا در سفره مردم دست‌ درازی نکنند.

وی گفت: شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ ۹۷ تن گوشت مرغ را خارج از شبکه توزیع کرده بود که با تشکیل پرونده به سرعت در تعزیرات به جرایم او رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خطاب به تمام واحدهای تولیدی و اصناف افزود: با فعال شدن اکیپ‌های مشترک و نظارتی تعزیرات همه واحدهای تولیدی و صنفی زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و چنانچه تخلفی انجام دهند، با جریمه‌های سنگین روبه‌رو خواهند شد.

رحیمی آذر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ اهالی استان می‌توانند گزارش تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و ما به سرعت به گزارش‌ها رسیدگی و برای متخلفان تشکیل پرونده و صدور احکام را انجام می‌دهیم.

وی به رشد ۲۴ درصدی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تعزیراتی در یک ماه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: عمده پرونده‌ها در ارتباط با شرکت‌های تهیه و توزیع مرغ، نانوایی‌ها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی بوده که با پدیده گران‌فروشی، کم فروشی و احتکار با جدیت برخورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عرضه مرغ سازمان تعزیرات حکومتی اصناف متخلف پرونده جرائم اقتصادی استانی اقتصادی تعزیرات حکومتی شرکت متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف