Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر کمال حیدری گفت: عدم بیان کامل مطلب از سوی بنده، دلیل ایجاد ابهام در مورد رایگان بودن واکسن کرونا بوده که باعث برداشت های گوناگونی در رسانه ها شد. تمام دغدغه و تلاش در مصاحبه مذکور،  صیانت از سلامت مردم و تشویق جامعه به واکسیناسیون بود.

وی افزود: تحقیقات علمی در حوزه‌های گوناگون و متعدد ثابت کرده که واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش میزان بستری‌ها و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا دارد اما متاسفانه به دلیل برخی تبلیغات سوء و منفی، شاهد کاهش استقبال مردم به واکسیناسیون هستیم و همین امر هم ما خادمان ملت در حوزه سلامت را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت وزارت بهداشت، تاکید کرد: تمام هم و غم و تلاش ما تشویق و ترغیب جامعه برای مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت مردم عزیز ایران است.

بنابر اعلام کانال خبری وبدا، وی در پایان، گفت: خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران افتخار است و مردم ولی نعمت ما هستند. مجددا از همه مردم درخواست می‌کنم که برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و عزیزان شان، حتما در واکسیناسیون شرکت کنند تا شاهد مدیریت کرونا، رونق کسب و کارها و اقتصاد کشور و نیز بازگشت سلامتی و لبخند دوباره در سراسر کشور باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی