Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ نادر مرادی درباره فروش مکمل‌های ورزشی و برخی از دارو‌های مرتبط با بدنسازی اظهارکرد: یک موضوع بسیار مهم که متاسفانه کمتر از سوی شهروندان و به خصوص ورزشکاران تازه کار جدی گرفته می‌شود، موضوع خرید مکمل‌های ورزشی است که در داروخانه‌ها مجاز است و شهروندان نباید آن را از دیگر واحد‌های صنفی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار برای مکمل های ورزشی

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه متاسفانه در مواردی دیده شده که این مواد در عطاری‌ها، داخل باشگاه‌های بدنسازی و ... به فروش می‌رسد، گفت: فروش این مواد در این امکان ممنوع و غیرمجاز است و حتما باید از داروخانه تهیه شود. مکمل‌ها نیز باید حتما تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از فعالیت برخی از اراذل و اوباش در تهیه و فروش مکمل‌های ورزشی نیز خبر داد و گفت: مدتی قبل با گروهی از اوباشگران برخورد کردیم که اقدام به تولید پودر‌های بدنسازی کرده و در ترکیبات آن از مخدر شیشه و ... نیز استفاده کرده بودند. تمام این مکمل‌ها نیز در فروشگاه‌های غیرمجاز عرضه می‌شد.

مرادی اضافه کرد: یکی دیگر از واحد‌هایی که بار‌ها فروش این مکمل‌ها و دارو‌های مرتبط با بدنسازی در آن مشاهده شده، عطاری‌ها هستند، در حالی که عطاری‌ها هم مجاز به فروش این موارد نیستند.

وی از شهروندان خواست که برای خرید چنین مکمل‌هایی اولا حتما از نظر مربیان تایید شده و کارشناسان تغذیه استفاده کنند و ثانیا از داروخانه اقدام به خرید کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره تبلیغ فروش برخی از این مکمل‌ها در فضای مجازی نیز به ایسنا گفت: معلوم نیست آنچه که در فضای مجازی تبلیغ شده، چگونه تهیه می‌شود. ما موارد مختلفی داشتیم که پودر‌های تاریخ مصرف گذشته را خریداری کرده و با برچسب و تاریخ مصرف جدید به فروش می‌رساندند. یا اینکه در ترکیبات آن از موادمخدر استفاده می‌کردند.

مرادی تصریح کرد: شهروندان نباید فریب قیمت ارزان و دیگر روش‌های سودجویانه را خورده و به آن‌ها اعتماد کنند. پلیس نیز بر این موارد نظارت داشته و حتما با موارد تخلف برخورد خواهد کرد. مردم نیز می‌توانند چنین مواردی را به حتما به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مکمل های ورزشی مخدر شیشه اخبار حوادث ورزشکاران شیشه مکمل ورزشی مخدر شیشه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا و پویان مختاری بازار آزاد قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان شکستن شیشه واحدهای صنفی و خودرو خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی دستگیر و ۳ تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای از مخفیگاه آن ها کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عامل شکستن شیشه واحدهای صنفی اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به‌سوی مغازه‌ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان‌های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه و شناسایی عاملان تخریب شیشه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز بررسی‌های مأموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد که شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه‌ای (تیله) به طرز ماهرانه‌ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، 4 نفر از عاملان تخریب شیشه‌ها مغازه‌ها و خودروها در ملارد شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند.

عزیزی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی 405 متعلق به متهمین توقیف و 3 عدد تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای کشف شد گفت: عاملان تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها، قبل از دستگیری قصد عملیات جدیدی داشتند.

دستگیری شرور قمه به دست خیابان انقلاب + جزئیات

وی در ادامه بیان کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان این اتفاق در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی‌های پلیس اعتراف کردند از 6 ماه قبل، تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها در استان‌های البرز، تهران و شمال کشور و اخیراً نیز در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام می‌دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که شیشه مغازه و خودروهای آن‌ها بدین شیوه مورد آسیب قرار گرفته می‌توانند جهت پیگیری قضایی و تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در شهر اندیشه فاز 4 بلوار توحید شمالی یا پلیس امنیت عمومی در شهرستان ملارد- بلوار رسول اکرم (ص) بالاتر از دادگستری جنب نمایندگی بهمن موتور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان