Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه”، پیشکسوتان استقلال دو روز پیش با مدیرعامل این تیم جلسه هم‌اندیشی داشتند مهدی فنونی زاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: این جلسه خروجی خوبی داشت و آقای نامداری به خوبی از ما پذیرایی کرد. آقای آجورلو صحبت‌های انجام داد و قرار شد به پیشکسوتان  بدون هیچ گونه سودی خانه بدهند چه کسی را می توانند مثل آقای نامداری پیدا کنند که این همه صادقانه کار کند؟ سردار آجورلو هم گفت من تا الان کاری نکردم ولی برای استقلال خیلی کارها انجام داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان درخواست داشت که همین صدا بشویم و اشاره داشت به اینکه زمانی استقلال باشگاه بسیار پولداری بود ولی در مدت اخیر برای داشتن زمینه تمرین هم مشکل داشت. در کل صحبت‌های خوبی رد و بدل شد.

او در مورد این که در ابتدا گفته می‌شد این جلسه آشتی‌کنان فرهاد مجیدی و پیشکسوتان است ولی خود او در مراسم حضور پیدا نکرد ادامه داد: مگر فرهاد مجیدی با پیشکسوتان قهر کرده؟ اگر هم قرار بر آشتی کنان بوده که باید می آمد. اسامی پیشکسوتان حضور پیدا کرده بودند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه هواداران تقاضا دارند بیشتر از این جلسات برگزار شود نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من در طول هر سال ۴ بار  بار از این جلسات برگزار شود خیلی خوب است و لازم نیست همانند این سری خیلی هم هزینه شود.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط کلی استقلال عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است عملکرد مدیرعامل هیئت مدیره و بقیه اعضا بسیار خوب بوده و رابطه خوبی بین بازیکنان و کادر فنی و کادر فنی و مدیرعامل وجود دارد مگر اینکه این وسط چیزی پیش بیاید که خرابش کند.

فنونی‌زاده در مورد صحبت آجورلو در جلسه مبنی بر اینکه باید از فرهادمجیدی حمایت شود گفت: این  موضوع وظیفه ما است. حالا که فرهاد مجیدی با شد چه یک مربی خارجی. مگر از استراماچونی حمایت نمی کردیم ؟ هواداران موظف به حمایت هستند و تازه فرهاد بین هواداران محبوب تر نیز هست به خصوص بابت کری هایی که در زمان بازیگری‌اش برای پرسپولیس می خواند.

او در مورد صحبت دیگر آجرلو مبنی بر اینکه فوتبال نه جای دلال است و نه رمال اظهار کرد: فوتبال جای کسی است که فن بلد است و آقای آجورلو کاملاً درست اشاره کرده است.

فنونی زاده در پایان افزود: فرهاد مجیدی مربی بسیار خوبی است و اگر بتوانیم مجیدی و آقای قلعه‌نویی را با هم داشته باشیم این تیم ده سال پشت سر هم قهرمان آسیا می شود. منظورم این است که امیرخان مدیریت کند و بالا سر کار باشد و فرهاد مجیدی هم به سرمربیگری بپردازد. آن وقت یک تیم گردن‌کلفت خواهیم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران امیر قلعه نویی سرمربی فرهاد مجیدی گل گهرسیرجان مهدی فنونی زاده فرهاد مجیدی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟