Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از معرفی رسمی سرپرست کاروان از سوی هیئت اجرایی دور جدید نشست با فدراسیون‌های کاندید به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در نشست روز گذشته پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل، پدیده بلورزاده کارشناس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به همراه مسئولان و کادر فنی فدراسیون های ووشو و تکواندو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو با فدراسیون‌های ووشو و تکواندو پیمان فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی ها را که پیش از این برای فدراسیون‌ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد؛ این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان ، ماده‌های هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

در ادامه نشست مسئولان و کادر فنی رشته های ووشو و تکواندو گزارشی از وضعیت اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات پیش رو و زمان برگزاری اردوها و مشکلاتشان مطرح کردند.

لازم به ذکر است: نشست نخست اعضای ستاد بازی های آسیایی هانگژو با سیدمحمد پولادگر رئیس، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی سرمربی بانوان و فریبرز عسگری سرمربی آقایان تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد و نشست بعدی با امیر صدیقی رئیس، زهرا ناطقی نایب رئیس فدراسیون ووشو، فرشاد عربی و محبوبه کریمی سرمربیان تیم‌های ملی تالو و راضیه طهماسبی سرمربی ساندا برگزار شد.

واکنش دبیرکل کمیته ملی المپیک به پناهنده شدن تعدادی از ورزشکاران بدنسازی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی هانگژو ووشو و تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا