Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح واکسیناسیون خانه به خانه توسط بسیج در ارومیه اجرا می‌شود، گفت: بسیج با همکاری بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی طرح واکسیناسیون خانه به خانه را اجرا می‌کنند.

سرهنگ عیوضلو ضمن تبریک فرارسیدن هفته مقدس بسیج اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج، امید آفرینی در جامعه است و امروز بسیجیان با عشق و علاقه و با تفکر ارزشمند در کنار مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون خانه به خانه توسط بسیج در ارومیه اجرا می‌شود، افزود: بسیج با همکاری بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی طرح واکسیناسیون خانه به خانه را اجرا می‌کند تا شاهد واکسیناسیون عموم مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اجرای ۸۰ عنوان بالغ بر ۸۰۰ برنامه در سطح ناحیه ارومیه خبر داد و گفت: شعار محوری امسال هفته بسیج، بسیج پاره تن مردم است.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از مشاغل خانگی و تولیدات بومی حمایت می‌کند، بیان کرد: در این راستا، اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان و ارائه وام‌های قرض‌الحسنه در جهت حمایت از اشتغالزایی و مشاغل خرد و تولیدات بومی و خانگی انجام می‌شود.

عیوضلو با بیان اینکه، محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های سپاه شهدای ارومیه است، گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای ارائه خدمات، اقدامات و ترویج امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه آزادسازی ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد از مهمترین عناوین گرامی‌داشت هفته بسیج است، بیان کرد: جشنواره مالک اشتر بسیج، اعزام گروه‌های جهادی، دیدار خیرین بسیجی با فرمانده سپاه استان، همایش‌های مختلف، افتتاح ۱۰ طرح عمرانی شامل ساختمان حوزه مقاومت و سالن ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی از دیگر برنامه‌های سپاه شهدای ارومیه است.

عیوضلو دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، برگزاری نمایشگاه، نواختن زنگ هفته بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدا و شهید سلامت، توزیع یک هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه، همایش شکوه مقاومت در مصلی ارومیه و دیدار از فرماندهان پایگاه‌های نمونه را  از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ارومیه اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج آذربایجان غربی ارومیه واکسیناسیون کرونا طرح واکسیناسیون خانه به خانه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت