Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@03:03:21 GMT

رئیس جمهور در جمع مردم حاشیه‌نشین زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۷۹۱

صراط:

رئیس جمهور پیش در جریان سفر به استان زنجان، از منطقه‌ی مسکونی بابائیان در حاشیه‌ی شهر زنجان بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این بازدید گفت: خوشحال هستم که امروز در جمع مردم این منطقه از شهر زنجان، شهر شور و شعور حسینی هستم.
به گزارش صدا و سیما؛ رئیس جمهور با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم و مسئولان استانی افزود: با عنایت خداوند مشکلات این منطقه پیگیری و حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که در این محله، حدود ۱۲۰ خانواده ساکن هستند، از استاندار زنجان خواست برای جایگزینی ساکنان این محله در منطقه‌ای مناسب برنامه ریزی و اقدام شود.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشکل بیکاری میان جوانان زنجانی گفت: ما دغدغه‌ی رفع بیکاری را داریم و امیدواریم بتوانیم مشکل بیکاری را کاهش دهیم.
در ادامه، رئیس جمهور در منزل یک هموطن در حاشیه‌ی زنجان حضور یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استان زنجان ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صراط رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود

ایسنا/زنجان رئیس شورای شهر زنجان گفت: اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر حاکم شود و با وحدت رویه امور را پیگیری می‌کنیم.

مجید ناصحی‌مقدم امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به حواشی به‌وجود آمده در رابطه با پروژه احداث المان غواصان دریادل در میدان بسیج، اظهار کرد: این طرح بعد از گذراندن مراحل قانونی خود و منطبق با مصوبات مورد نیاز وارد فاز اجرایی شده بود که متاسفانه بنا به دلایلی دستور توقف کار صادر شد.

وی تصریح کرد: توقف کار در حالی اعلام شد که روند مورد نیاز برای رسیدن به مرحله اجرایی طی شده و پیمانکار کار نیز مشخص بود؛ با این حال با بروز این مشکل در کنار برخی جریانات در فضای مجازی، شاهد این هستیم که طرح در آغاز کار تعطیل شد.

او با انتقاد از روند ایجاد شده در مسیر اجرای این طرح، گفت: در ادوار گذشته مسئولان، اعضا شورا را به دوری از حواشی دعوت می‌کردند در حالی که در این دوره کاملا برعکس شده و ما برخی افراد را به دوری از حاشیه دعوت می‌کنیم. با این حال اعضا شورای شهر زنجان همچون ماه‌های گذشته از هرگونه حاشیه دوری کرده و روند کارها را منطبق با قانون طی می‌کند.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر زنجان از اقدام شهردار حمایت کرده و به‌دور از هرگونه حاشیه به‌دنبال اجرای طرح‌های بزرگی از جمله پروژه سبزه‌میدان و محور شهیدان کریمی است، افزود: اعلام می‌کنیم با کسی تعارف نداریم و با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه عضو دیگر شورای شهر زنجان با اشاره به موضوع المان غواصان دریادل، گفت: کسانی که در این رابطه تصمیم می‌گیرند به اسناد بالادستی که اعضا شورا منطبق با آن طرح‌ها را مصوب می‌کنند، توجه داشته باشند.

مهدی طالب افزود: در تصویب این طرح، اسنادی همچون طرح جامع ترافیک شهری و و سایر اسناد مورد نیاز به دقت بررسی شده و این اسناد دقیقا همان مواردی است که به امضا مسئولان امر نیز رسیده است. البته تاکید داریم اگر مشکلی است موارد اعلام شود تا در آن رابطه تصمیم مورد نیاز اتخاذ شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه کمیته بازآفرینی شهری به بزرگترین پروژه در این حوزه که در محور داودقلی به دلجویی واقع شده است، اظهارکرد: انتظار ما تشکیل جلسات کمیته و آزادسازی منابع در این حوزه است تا شاهد رشد و رونق شهر زنجان باشیم.

این عضو شورای شهر به موضوع جابه‌جایی کوی فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: براساس قانون تحویل کلید به کلید در این بخش انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است