Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد استان، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان، نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان در بندرعباس گشایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در هرمزگان صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان مرکز استان هرمزگان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و سایر مسئولان نظامی و انتظامی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که برای دومین سال پیاپی افتتاح شده با هدف  نمایش دستاوردها و توانمندیهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان صبج امروز آغاز به کار کرد.

بسیج شجره طیبه‌ای که خدمت به مردم را اولویت خود قرار داده استامام جمعه سمنان: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز استامام جمعه زاهدان: تدبیر امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج استثنایی بود

این نمایشگاه شامل 72 غرفه است که گروه‌ها و اقشار مختلف بسیج توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند، 62 غرفه از این نمایشگاه به قرارگاه‌های تحول محلات شهرستان‌های استان اختصاص یافته و سایر غرفه‌ها نیز در اختیار سایر اقشار بسیج قرار داده شده است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در مسجد جامع بندرعباس دایر است و علاقمندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر و در ساعات 8:30 تا 11:30 و 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

در کنار برگزاری این نمایشگاه چندین برنامه جانبی از جمله همایش حضور بسیجیان با پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب، همایش ائمه جمعه و جماعات استان با حضور فرماندهان بسیج استان، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری شب شعر و برگزاری سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه های تحول محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)