Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان امروز چهارشنبه در نشست خبری که در محل این کمیته برگزار شد، در مورد اقدامات انجام شده پیرامون این کاروان توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه کاروان ایران با نام «مدافعان سلامت» در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شرکت می‌کند، گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده فهرست کاروان دستخوش تغییراتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ۳۰ نفر از ورزشکاران از اعزام بازماندند.

وی با بیان اینکه بازی‌های پاراآسیایی جوانان در ۹ رشته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۶۵ ورزشکار از ایران به این رویداد اعزام می‌شود. در رابطه با این بازی‌ها مشکلاتی داریم مانند اینکه اطلاعات به طور و جامع از سوی میزبان اعلام نمی‌شود. هنوز کلاس‌بندی و جدول بازی‌ها به طور کامل برای ما ارسال نشده است و این مسئله باعث شده نتوانیم یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم.

وی درباره پیش‌بینی اش از عملکرد کاروان ایران در این دوره بازی‌های پاراآسیایی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از تعداد مدال‌ها و نتایج داشت. البته رکورد ورودی برای ورزشکاران قرار داده شده است ولی برخی رشته‌ها رقابتی است و نمی‌توان پیش‌بینی خاصی داشت. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

تابع در عین حال تاکید کرد که تکرار رتبه دوره گذشته و حتی ارتقای ما، هدف‌گذاری و پیش‌بینی انجام شده است.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان با تاکید بر اینکه تا به امروز مشکل مالی برای اعزام این کاروان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: همه تدارکات انجام شده و بلیت هم تهیه شده است. قصد داشتیم با توجه به تعداد اعضای کاروان از پرواز چارتر استفاده کنیم اما این موضوع میسر نشد و کاروان در دو بخش اعزام می‌شود.

تابع درباره اعزام تیم ملی پاراوزنه برداری به مسابقات جهانی و حضور دو ورزشکار در رده جوانان در این رویداد، گفت: این تیم مجموعه‌ای از جوانان و باتجربه‌ها است. اولویت در اعزام نفرات با توجه به نگاهی است که کادر فنی دارد. این اولین درگاه برای پارالمپیک پاریس است و اگر کسی شرکت نکند، نمی‌تواند در پارالمپیک باشد. البته برای دوره بعدی پارالمپیک هم بحث اعزام کیفی را داریم و صرف کسب سهمیه منجر به اعزام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تا امروز فکر می‌کردیم که بازی‌های پاراآسیایی جوانان مانند همه رویدادها با مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز می‌شود اما اعلام شد که یک افتتاحیه نمادین انجام می‌شود و از هر کشور یک نفر با پرچم رژه می‌رود و سایر ورزشکاران روی سکوها خواهند بود.

تابع درباره گلایه‌ای که برخی ورزشکاران در مورد عدم اشتغال خود عنوان می‌کنند، گفت: تا جایی که من می‌دانم قانون استخدام هنوز مصوب نشده است که برای اشتغال به آن استناد کنند. البته در برخی استان‌ها به برخی ورزشکاران قول‌هایی داده شده‌است. ما هم در کمیته پیگیری هستیم و حتی دیروز در جریان حضور آقای قالیباف در کمیته، قرار شد این موضوع از طریق مجلس مطرح شود که اقدام عاجل صورت بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون صحبت‌های رئیس مجلس درباره لزوم سرمایه‌گذاری در ورزش گفت: منکر سرمایه‌گذاری در ورزش نیستیم. همین اعزام هفته آینده نیز یک نوع سرمایه‌گذاری است. اما شرایط در اعزام‌ها متفاوت است. بحث کیفی گرایی یک بحث فنی است. الان بیشتر کشورها روی این موضوع حرکت می‌کنند و این اتفاقی است که در جاهای مختلفی رخ می‌دهد. ما بحث همگانی و گسترش سازی را در بازی‌های پاراآسیایی داریم، اما شرایط در پارالمپیک متفاوت است.

دبیرکل اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره رشته‌های جدیدی که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت خواهند کرد: حضور پاراتکواندو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو یکی از مواردی است که ما به مدال‌آوری در آن امیدوار هستیم.

کد خبر 5359730

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک محمد تابع بازی های پاراآسیایی جوانان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تکواندو تنیس روی میز سردار آزمون تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته ملی المپیک تیم گل گهر سیرجان بازی های پاراآسیایی جوانان کاروان ایران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

دهقان منشادیر ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی