Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:27:24 GMT

توطئه جدید اسرائیلی‌ها برای تقسیم قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۸۹۹۸

توطئه جدید اسرائیلی‌ها برای تقسیم قدس اشغالی

سازمان آزادی‌بخش فلسطین خبر داد که رژیم صهیونیستی در یک طرح شهرکسازی جدید قصد دارد، قدس اشغالی را به چند بخش تقسیم کند.

به گزارش مشرق، سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تأکید کرد که شهر قدس شاهد «هجوم بی‌سابقه»   رژیم صهیونیستی برای شهرک‌سازی در این شهر است.

نهاد موسوم به «دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک‌سازی» -وابسته به ساف- گزارش داد، هدف صهیونیستها، مصادره اراضی ملت فلسطین و یهودی‌سازی شهر قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه القدس العربی به نقل از این دفتر گزارش داد، طرحهای شهرکسازی صهیونیستی، متمرکز بر قدس است تا بتوانند آن را از بافت فلسطینی جدا کنند و واقعیت تاریخی و بافت جمعیتی آن را تغییر دهند.

در این گزارش آمده است، هدف دیگر از گسترش شهرکسازی قدس، خارج کردن این شهر از هر گونه مذاکرات آتی به عنوان پایتخت کشور فلسطین و جلوگیری از وجود فرودگاه قدس است.

بر اساس این گزارش، دولت صهیونیستی با طرحی برای ساخت هزازان واحد مسکونی جدید در اراضی فرودگاه «قلندیا» در شمال قدس است. این طرح، شامل ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی، هتل، پارک و مناطق صنعتی، گردشگری و تجاری است.

این نهاد فلسطینی  گفت که این طرح، بزرگترین طرحی است که طی دهه‌های گذشته اجرا شده و هدف آن، جدا کردن قدس شرقی از شمال آن و شهر رام الله است.

این نهاد در پایان از مخالفت لفظی رئیس جمهور آمریکا با شهرکسازیهای رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی انتقاد و تأکید کرد که آمریکا باید برای توقف این فعالیتها، دست به کار شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو رژیم صهیونیستی اسرائیلی ها قدس اشغالی سازمان آزادیبخش فلسطین فلسطین سازمان آزادی بخش فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی