Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@01:26:20 GMT

واردات ۱.۸ میلیون تن گندم از بندر امام

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۱۲۷۱

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تاکنون یک میلیون و ۸۱۲ هزار تن گندم خریداری شده از خارج از طریق بندر امام وارد کشور شده است و عملیات تخلیه محموله‌های ۳ کشتی اخیر به مقدار ۲۱۶ هزار تن ادامه دارد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، امید جهان نژادیان گفت: پس از پهلوگیری ۳ کشتی حامل ۲۱۶ هزار تن گندم در بندر امام خمینی تاکنون ۱۱۹ هزار تن گندم تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهان نژادیان عنوان کرد: ۹۷ هزار تن گندم نیز در حال تخلیه است که به‌زودی عملیات تخلیه به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه ظرفیت مراکز ذخیره سازی بندر روبه اتمام است، باگیری گندم‌های انبار شده در استان به مقاصد تعیین شده بر اساس برنامه حمل شرکت بازرگانی دولتی ایران از سر گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: البته برخی محموله‌ها به صورت مستقیم از کشتی‌ها به سمت مراکز ذخیره سازی فرستاده می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از بندر امام به عنوان یکی از مبادی مهم ورود کالا‌های اساسی به کشور یاد کرد که از ابتدای سال پیوسته کشتی‌ها در این بندر پهلوگیری می‌کنند.

جهان‌نژادیان تعداد کشتی‌های حامل ۱.۸ میلیون تن گندم را ۲۹ فروند اعلام کرد که این بخشی از کالا‌های اساسی در کنار محموله‌های روغن و شکر خام است.     بیشتر بخوانید: ظرفیت ذخیره سازی ۲۱ میلیون تن گندم در کشور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی واردات گندم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات گندم هزار تن گندم بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار