Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:03:47 GMT

کشف ۵۶۳ کیلو حشیش در اطراف زمین‌های کشاورزی شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۲۲۶

کشف ۵۶۳ کیلو حشیش در اطراف زمین‌های کشاورزی شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استهبان با همکاری سربازان گمنام امام زمام (عج) با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری پژو پارس در حال انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت شیراز است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران سریعاً به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده به سمت زمین‌های کشاورزی روستای محمدآباد متواری و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیای منطقه با به جا گذاشتن خودرو فرار کرد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۶۳ کیلو حشیش کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: پلیس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

کد خبر 5365094

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس حشیش ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه زلزله واکسن کرونا بسیج هفته بسیج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد