Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: گروه جهادی شهید باهنر به عنوان گروه جهادی برگزیده در حوزه اردو‌های جهادی آموزشی معرفی شد.

جواد چوپان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی شهید باهنر بیرجند به عنوان گروه جهادی برگزیده در حوزه اردو‌های جهادی آموزشی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چوپان بیان کرد: رویداد پیشگامان جهاد با حضور نزدک به ۱۱۰ گروه جهادی فعال و پیشتاز دانشجویی از میان ۲ هزار گروه جهادی دانشجویی و ادوار بسیج دانشجویی از سراسر کشور در تهران برگزار شد و در آن ضمن برگزاری نشست‌های متوالی و فشرده درباره تشکیلات جهادی و ... از گروه‌های برتر جهادگر در حوزه‌های آموزشی، عمران، سلامت و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: گروه جهادی شهید باهنر بیرجند با ارائه طرح جهاد آموزشی و تربیتی برای اولین بار در کشور و همچنین برگزاری اردوی جهادی علمی، تربیتی و خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار، مرمت و بازسازی مدارس استان به عنوان یکی از چهار گروه برتر کشور معرفی شد.

 

وی در تشریح فعالیت‌های این گروه جهادی اظهار کرد: برگزاری طرح جهاد آموزشی و تربیتی برای اولین بار در مرداد و شهریور ۹۹ به همت جهادگران این گروه جهادی انجام شد.

 

چوپان با بیان اینکه این طرح جهادی همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون در این طرح پنج هزار دانش آموز با مشارکت ۳۰۰ دانشجومعلم جهادگر اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار وعده غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در حاشیه شهر بیرجند و روستا‌های محروم نهبندان نیز در قالب این طرح‌های جهادی توزیع شده است.

 

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: پویش‌های مختلفی مانند تهیه بسته‌های غذایی و توزیع بین نیازمندان، تهیه کتاب‌های کنکوری و توزیع بین دانش آموزان نیازمند دوره متوسطه، جمع آوری لوازم التحریر و توزیع بین دانش آموزان و برگزاری اردو‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی در سه روستای خوسف از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی ما با همکاری دانشجومعلمان در پردیس شهید باهنر، پردیس امام سجاد (ع) و مرکز عالی بنت الهدی در فردوس صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان بیرجند طرح جهاد آموزشی گروه جهادی شهید باهنر توزیع بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد