Web Analytics Made Easy - Statcounter

زعفران، این طلای سرخ، ادویه ای است که امروزه خیلی از افراد از آن برای تهیه نوشیدنی و طعم دار کردن غذاهای خود استفاده می کنند.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، زعفران، این طلای سرخ، ادویه ای است که امروزه خیلی از افراد از آن برای تهیه نوشیدنی و طعم دار کردن غذاهای خود استفاده می کنند. این ادویه گرانقیمت در سایت های مختلفی و به صورت آنلاین به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه خرید انواع این گیاه، از سایت برادران حسینی بپردازیم.

درباره خرید اینترنتی زعفران

این گیاه سرخ دارای انواع مختلفی از قبیل زعفران نگینی، پوشال، کلاله و ... می باشد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند و خریداران مختلفی دارند.

در این میان انواع زعفران ها نیز از نظر تازه بودن و کهنه بودن با اختلاف قیمت های زیادی در بازار و در سایت های اینترنتی به فروش می رسند. به همین دلیل افراد باید مقدار زعفران مورد نیاز خود را از معتبر ترین سایت های اینترنتی خریداری کنند.

امروزه خیلی از مردم به دلیل مشغله فراوان کاری سعی می کنند، خرید مواد غذایی و دیگر کالاهای خود را از طریق اینترنت و مراجعه به سایت های معتبر انجام دهند. افراد با استفاده از اینترنت در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستند، می توانند بدون هیچ هزینه ای و حتی با مقایسه قیمت مواد غذایی مختلف به خصوص زعفران که قیمت آن به صورت لحظه ای تغییر می کند، این گیاه سرخ را به صورت عمده و جزئی خریداری کنند.

زعفرانی که در سایت های مختلف اینترنتی به فروش می رسد در اندازه های گرمی، مثقالی و در بسته بندی های مختلف به خریداران ارائه می شود و افراد می توانند به خوبی، مقدار زعفران مورد نیاز خود با هر گونه بسته بندی را خریداری کنند.

معرفی فروشگاه برادران حسینی

یکی از مراکز معتبر فروش و خرید زعفران، فروشگاه برادران حسینی می باشد. این فروشگاه از معتبر ترین فروشگاه های آجیل و خشکبار کشور است. افراد با مراجعه به سایت این شرکت می توانند انواع خشکبار و آجیل ها و همچنین زعفران های مورد نظر خود را در اندازه های مختلف و در بسته بندی مختلف جعبه ای و کادوئی با قیمت های مختلف مشاهده کنند.

برادران حسینی سعی کرده اند، بهترین و مرغوب ترین زعفران ها را با بیشترین درجه خلوص و همراه با کمترین قیمت ها به خریداران عرضه کنند. در ضمن این سایت دارای شماره تماس هایی می باشد که افراد می توانند با آن شماره ها، تماس برقرار کنند و اطلاعات لازم در مورد زعفران های موجود در این سایت را کسب کنند.

افراد مختلفی که در مورد ویژگی های زعفران برای سلامتی انسان، اطلاعات لازم ندارند نیز می توانند با مراجعه به این سایت در مورد ویژگی ها و خواص این ادویه و همچنین چگونگی تشخیص زعفران اصل از نوع تقلبی آن آگاهی های بیشتری را کسب کنند.

چگونگی خرید زعفران از برادران حسینی

حالا که با این سایت آن آشنا شدیم. می توانیم به چگونگی خرید زعفران از این سایت اینترنتی بپردازیم.

مرحله اول

خریداران باید با مراجعه به آدمک سمت چپ و بالای سایت، برای خود یک حساب کاربری باز کنند و در آن مشخصات خود را به طور کامل وارد کنند تا محصول مورد نظر به آدرس آنها ارسال شود.

مرحله دوم

خریداران بعد از عضو شدن در این سایت، می توانند به بخش انواع محصولات مراجعه کنند و سپس مقدار زعفران مورد نیاز خود در هر بسته بندی را انتخاب کنند و حتی مقدار، نوع زعفران و تعداد بسته های آن را کم و زیاد کنند. مرحله اول و دوم قابل جایگزینی هستند، یعنی ابتدا محصولات را به سبد خرید اضافه کنند و سپس حساب کاربری بسازند.

مرحله سوم

در مرحله بعد خریداران باید گزینه خرید کالا را کلیک کنند و به پرداخت نهایی کالا و یا ادامه خرید بپردازند.  خریداران می توانند با استفاده از کارت های شتاب و درج مشخصات آنها در این سایت، هزینه زعفران سفارش داده شده خود را پرداخت کنند.

توجه به نکات مهم

این سایت می تواند ضمن ارسال پیام های کوتاه، اطلاعاتی را به کاربران خود منتقل کند. قابل ذکر است که افراد می توانند در تمام ساعات شبانه روز محصول مورد نظر خود را از طریق این سایت و به صورت آنلاین خریداری کنند. قابل ذکر است که این سایت در مناسبت های مختلف دارای تخفیف های زیادی نیز می باشد که ارائه می شود. همچنین خریداران می توانند به آدرس فروشگاه برادران حسینی که در زیر سایت منتشر شده است، مراجعه کنند و کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند.

کلام آخر

با توجه به تمام مطالب موجود در بالا به اینجا می رسیم که در دنیای الکترونیکی امروز، خرید زعفران برادران حسینی با یک کلیک ساده امکان پذیر می باشد. افراد در این برهه از زمان، می توانند بدون صرف هیچ زمانی و هزینه رفت و آمدی، در زمانی بسیار کوتاه محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرند. خرید زعفران برادران حسینی از سایت اینترنتی فروشگاه آجیل و خشکبار برادران حسینی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این فروشگاه دارای سایتی فعال با تعداد زیادی محصول می باشد و کاربران زیادی از اعتبار این سایت استفاده می کنند و با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند.

در این مطلب سعی کردیم نحوه خرید زعفران از فروشگاه برادران حسینی را برای شما شرح دهیم. امیدواریم از آن راضی بوده باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خرید زعفران ادویه جات ادویه غذا مورد نظر خود محصول مورد نظر خریداری کنند خرید زعفران زعفران ها بسته بندی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • حواله علی پی
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند