Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و توسعه عدالت اجتماعی در عرصه سلامت اقدام به انعقاد قرارداد ساخت یک واحد همراه‌سرا (اقامتگاه همراهان بیمار) برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت کرده است.

دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به شمار می‌آید که توسط چهار شهرستان لنده، بهمئی، بویراحمد و مارگون احاطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان از نظر جغرافیایی، موقعیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند پذیرای هموطنان گرامی از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه پنج شهرستان یادشده باشد.

گفتنی است، ساخت مدرسه، تجهیز مراکز درمانی عام‌المنفعه و حمایت از طرح‌های خوداشتغالی در مناطق کمتر برخوردار کشور از دیگر فعالیت‌های مستمر بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی است.

پربیننده ترین بانک ‌مرکزی به نفع بورس مقاومت می کند؟ / بی‌توجهی سیاستگذار پولی به سیگنال‌های افزایش نرخ سود همتی ادعای دولت سیزدهم را رد کرد / چاپ پول متوقف شده است؟ بهبود وضعیت ورود ارز به کشور / خلق پول توسط بانک‌ها کنترل می‌شود شگردهای جدید فیشرها برای سرقت اطلاعات و حساب های بانکی پرداخت وام ۵۰میلیونی به زوجین نابارور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اقتصادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد