Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان به همراه استاندارآذربایجان غربی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان افزود: در یک سال گذشته، پیگیر حل مشکلات و اتمام پروژه مهم آزادراه ارومیه- تبریز بودیم که با قول مساعد وزیر راه وشهر سازی در این نشست به زودی شاهد اتمام آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به همسایگی آذربایجان غربی با سه کشور و وجود زیرساخت‌های گمرگی و تمرکز نمایندگان و مدیران برای ایجاد هاب اقتصادی در منطقه، اتمام آزادراه ارومیه به سرو و تکمیل و تجهیز پایانه مرزی سرو به امکانات پیشرفته، توسعه خطوط ریلی استان و ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی در ارومیه از جمله مطالبات مهم از وزرات راه وشهر سازی در این جلسه بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: ۲ حوزه حمل و نقل و مسکن مهمترین پیشران‌های توسعه کشور هستند و اگر این حوزه‌ها فعال شود، اقتصاد کشور رشد قابل توجهی می‌یابد.

جلال زاده گفت: تلاش برای رونق این صنعت، گامی بلند در جهت فعال کردن بخش اقتصادی است و موتور بسیاری از بخش‌ها را نیز به حرکت در می‌آورد که وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، بسیار مصمم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث آزادراه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد