Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:22:55 GMT

طرح پشت گوشی‌های سری Xiaomi ۱۲ لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۵۸۸

طرح پشت گوشی‌های سری Xiaomi ۱۲ لو رفت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، لو رفتن اطلاعات و اسناد جدید، طرح‌های پشت سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ آینده را فاش کرد. این اطلاعات که به تازگی منتشر شده اند و قطعی نیستند، دیدی از قسمت پشت گوشی‌ های هوشمند Xiaomi ۱۲، ۱۲ Pro و ۱۲ Ultra را ارائه می‌دهند.

بریدگی‌های قسمت دوربین در شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با یک دهانه بزرگ‌تر برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو ماژول کمکی کوچک‌تر که در زیر دوربین اصلی قرار گرفته اند، در تصاویر مشخص اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریچه‌های باقی مانده برای فلاش LED و چیزی شبیه به میکروفون نیز دیده می‌شود.

در تصویر منتسب به Xiaomi ۱۲ Ultra یک برجستگی دایره‌ ای بزرگ دیده می‌شود که در مجموع ۸ بریدگی دارد که حداقل پنج مورد از آن‌ ها احتمالا برای دوربین‌ ها هستند. ظاهر کلی، نکاتی از سری Mate ۴۰ هواوی و سری Honor Magic ۳ را یادآوری می‌کنند.

شایعه شده است که گوشی‌ های سری Xiaomi ۱۲ به زودی و در تاریخ ۱۲ دسامبر وارد بازار می‌ شوند که به این معنی است که انتظار‌ها تقریباً به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید

گوشی هوشمند گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه نمی شود !

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید گوشی هوشمند Xiaomi ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)



منبع:هم میهن

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | توضیحات سردار رادان درباره روش جدید شناسایی سارقان سردار رادان : ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده است (فیلم) فرمانده نیروی انتظامی: ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)