Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی های لیگ برتر یکی پس از دیگری به تعویق می افتند. 

بازی استون ویلا و برنلی، ششمین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس است که به دلیل کرونا لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه استون ویلا، بازی این تیم مقابل برنلی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن تعداد مبتلایان در بین بازیکنان تیم استون ویلا، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این بازی، شش بازی از ده بازی هفته 18 فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس به خاطر کرونا لغو شده است. همچنین در طول یک هفته اخیر، این دهمین بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس است که به دلیل شیوع کرونا و وضعیت بحرانی این کشور و تیم ها لغو می شود.

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! رسول پناه: شجاع خلیل زاده به دنبال قرارداد 60 میلیارد تومانی بود فوت بازیکن افغانستانی تیم فوتسال ارژن شیراز پیر امریک اوبامیانگ اجازه حضور در تمرینات گروهی آرسنال را ندارد روبرت لواندوفسکی و 43 گل بوندسلیگایی در 2021؛ رکورد گرد مولر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا