Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید رضا حسینی رئیس هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: دوچرخه سواران بسیجی مازندرانی در آستانه دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهید شاخص جامعه ورزش کشور مسافت مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

او با بیان اینکه دوچرخه سواران بسیج مازندرانی، دوم دی از گلزار شهدای گمنام ساری به مقصد کرمان رکاب خواهند زد، گفت: این اعزام با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی از حضور ۳۰ دوچرخه سوار و هیات همراه در این اعزام اشاره کرد و گفت: ورزشکاران دوچرخه سوار مازندرانی به مدت یک هفته مسیر‌های استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، و کرمان را رکاب خواهند زد.

حسینی در پایان از حمایت‌های همه جانبه سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان، و حمایت‌های شرکت صنعتی پهپاک بهشهر و شرکت بازرگانی امیرپخش تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه کربلا مازندران دوچرخه سواری شهید سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران