Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جورجینا رودریگس می‌گوید که عاشق زندگی در انگلیس است و از اینکه بعد از ۶ سال می‌تواند به شهری که در آن خدمتکار بود برگردد، خوشحال است. این مدل و اینفلوئنسر روز پنجشنبه به همراه همسر فوتبالیستش اعلام کرد که دو قلوهای به دنیا نیامده آنها پسر و دختر هستند. پسر بزرگ کریستیانو رونالدو، کریستیانو جونیور ۱۱ ساله، دوقلوهای ۴ ساله‌اش اوا و متئو و دخترشان آلانا مارتینای ۴ ساله در ویدئویی جالب با ترکاندن بادکنک بزرگی که از داخلش پولک‌هایی به رنگ صورتی و آبی بیرون ریخت، جنسیت دوقلوها را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوقلوها قرار است در ماه آوریل به دنیا بیایند. از خدمتکاری تا زندگی لوکس جورجینا در مصاحبه‌ای که به تازگی با مجله اسپانیایی «کازموپولیتن» داشته، در مورد عشقش به انگلیس صحبت کرد و خود را فردی با شخصیتی قوی توصیف کرد. این بانوی گفت: «هر لحظه امکان دارد زندگی ما تغییر کند اما ما اینجا واقعاً خوشحالیم. من عاشق انگلیس هستم و وقتی جوان‌تر بودم رؤیایم زندگی در لندن بود. ۶ سال پیش من در ازای جا و غذا در خانه‌ای در بریستول کار می‌کردم، و از اینکه دوباره توانستم به انگلیس برگردم و اینجا زندگی کنم خوشحالم.» جورجینا که با رونالدو در عمارتی ۳ میلیون پوندی در چشایر زندگی می‌کند همچنین گفت که چشم‌انتظار به دنیا آمدن فرزندانش است: «احساس خوبی دارم و مشتاقانه منتظر دوقلوهایم هستم. بچه‌ها که با من برای سونوگرافی آمده بودند فکر می‌کردند قرار است همان روز دوقلوها به دنیا بیایند و از من می‌پرسیدند که پس چرا دوقلوها دنیا نیامدند؟ آن‌ها واقعاً مشتاقانه منتظر هستند.» او به مجله گفت که هرروز میزان قندش را پایین‌تر می‌آورد و بیشتر و بیشتر آب می‌نوشد و همچنین اضافه کرد: «من با باشگاه رفتن و پیاده‌روی تناسب اندامم را حفظ می‌کنم.» کمک کردن جورجینا که ۵ سال پیش فروشنده‌اش ناشناس بود که برای ساعتی ۱۰ پوند در فروشگاه کار می‌کرد و حالا ۲۹ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد گفت که به خوبی می‌داند که برای خیلی‌ها «الگو» است. او با تأمل در مورد تحول زندگی خودش در مستندی که قرار است سال آینده در مورد زندگینامه او در نتفلیکس منتشر شود، گفت: «من عاشق کمک کردن به دختران و پسران جوانی هستم که می‌خواهند برای ادامه تحصیل از خانه دور شوند اما امکانات کافی ندارند. اما هر آنچه در توان دارند را انجام می‌دهند و کم کم شروع به محقق کردن رؤیاها و اهداف خود می‌کنند. و من این را دوست دارم. من از مردم می‌خواهم که برای رؤیاهای‌شان بجنگند و اگر ایده‌هایی دارند به «نه»ها گوش نکنند و رو به جلو به حرکت‌شان ادامه بدهند.» موانع او افزود: «زندگی موانع زیادی بر سر راه شما ایجاد می‌کند، مسیرهایی به چپ و راست به شما پیشنهاد می‌کند و باید تصمیم بگیری که با قلبت عمل کنی و به دنبال ارزش‌های خوب بروی و دیگران را آزار ندهی. و مهم‌تر از همه اینکه کاری را با دیگران انجام نده که نمی‌خواهی با تو انجام دهند.» جورجینا در این مصاحبه کریستیانو را به عنوان «مشاور، محافظ و مربی» توصیف کرد. کریستیانو در پی اعلام جنسیت دوقلوهای در راهش نوشت: «جایی که زندگی آغاز می‌شود و عشق هیچوقت به پایان نمی‌رسد.» در ویدئو دختر مشترک جورجینا و کریس به نام آلانا مارتینا و دختر کریس به نام اِوا شلوار صورتی پوشیده‌اند تا با پولک‌های صورتی درون بادکنک هماهنگ باشند. پسر بزرگ کریس با لقب کریستینیو و پسر کوچولویش به نام متئو لباس‌های تیره‌تر پوشیده بودند تا با رنگ آبی پولک‌های بادکنک هماهنگ باشند. جورجینا با دیدن جنسیت بچه‌ها گفت: «اوله، چه دوست داشتنی»، و سعی می‌کرد اشک‌های شوق خود را پنهان کند. جورجینا گفت که از اینکه منتقدان پس از دیدن مستند «من جورجینا هستم» او را مورد انتقاد قرار بدهند ترسی ندارد چرا که خود را قوی می‌داند. همچنین اعتراف کرد که از ۵ سال قبل که با کریستیانو رابطه خود را آغاز کرد منتظر خواستگاری او است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جورجینا رودریگس جورجینا رودریگس خبر ویژه کریستیانو رونالدو ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)

باستان‌شناسان در بخشی از پروژه ۴۰ میلیون دلاری «احیای عمارت»، دو بطری شیشه‌ای مهروموم‌شده قرن ۱۸ را در مونت وِرنون کشف کردند. 

به گزارش فرادید، مونت ورنون (Mount Vernon) محل سکونت و مزرعه سابق جورج واشنگتن، جزء بنیانگذاران آمریکا و نخستین رئیس‌جمهور ایالات متحده است. ساخت عمارت کنونی سال ۱۷۳۴ توسط پدر جورج واشنگتن، آگوستین واشنگتن آغاز شد که توسط یک معمار ناشناس به صورت تدریجی ساخته شد. 

سال ۱۹۶۰ مونت ورنون یک مکان ملی‌تاریخی تعیین شد و در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شد. این محوطه متعلق به انجمن بانوان مونت ورنون، قدیمی‌ترین سازمان ملی حفاظت از تاریخ در ایالات متحده است. 

«پروژه احیای عمارت» از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ در حال انجام یک پروژه حفاظتی از این بنای تاریخی برای محافظت از بافت اصلی ساختمان و اطمینان از یکپارچگی ساختاری آن است. 

در طول فاز ۱ پروژه، باستان‌شناسان حفاری‌های کوچکی در انبار عمارت انجام دادند و آنجا دو بطری دست‌نخورده‌ی ساخت اروپا را کشف کردند که مربوط به سال‌های ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ است. 

هر دو بطری از جنس شیشه سبز تیره و حاوی مایعی هستند و از درون گودالی پیدا شدند که زیر کف‌پوش‌های آجری دهه ۱۷۷۰ انبار دفن شده بود. 

داگ برادبِرن، رئیس و مدیرعامل مونت ورنون می‌گوید: «ما به اکتشافات جالبی رسیدیم، از جمله این دو بطری شیشه‌ای کاملاً سالم حاوی مایعاتی که از قبل از جنگ استقلال آمریکا دیده نشده‌اند.» 

بطری‌ها برای حفاظت و تجزیه و تحلیل محتویات‌شان در یک محیط کنترل‌شده به آزمایشگاه فرستاده شدند. 

تجزیه و تحلیل‌ها نشان داد محتویات مایع آن‌ها هنوز دارای رایحه مشخص شکوفه‌های گیلاس (که برای ساکنان منطقه در فصل بهار آشنا بود) و همچنین حاوی بقایای گیلاس از جمله ساقه‌ها و هسته‌ها است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)