Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، «ابراهیم الدیلمی» در گفت و گوی با ایرنا تصریح کرد: نیروهای متجاوز ائتلاف پیش از بازگشت سفیر ایران از صنعا با طرح چنین شایعاتی سعی در خنثی کردن اقدام بشردوستانه انتقال سفیر ایران که به کرونا مبتلا شده است را داشتند. 

وی گفت: نباید در مورد چنین حرف‌های سخیفی که رسانه‌های آمریکایی عادت کرده‌اند هرچند وقت یکبار برای ماهی گرفتن از آب گل‌آلود و مسموم کردن فضا پخش کنند، اظهار نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر یمن در تهران تاکید کرد که روابط صنعا و تهران به سرعت در حال توسعه است. 

وی درباره چگونگی بازگشت سفیر ایران از صنعا به تهران اظهار داشت: به طور خلاصه، آنچه رخ داد این بود که عراق مساعدت و با نیروهای متجاوز مذاکره کرد تا به یک هواپیمای ترابری نظامی عراقی «حسن ایرلو» را منتقل کند. 

الدیلمی ادامه داد: پس از آن، مقامات عراقی برای فرود و برخاستن هواپیما مجوزهای لازم را از مدیریت فرودگاه صنعا و مقامات ذیصلاح جمهوری یمن درخواست کردند و این کار انجام شد.  

وی با اشاره به نقش عمان در انتقال سفیر ایران در صنعا به تهران گفت: ما همچنین تلاش‌های اولیه برادران خود در کشور سلطان‌نشین عمان را که در این زمینه کمک کردند را فراموش نمی‌کنیم و از آن‌ها تشکر می کنیم زیرا اگر تلاش آن‌ها نبود، اقدامات ناسازگار و پوچ گرای طرف سعودی این کار را با موفقیت همراه نمی‌کرد.  

سفیر یمن در پایان برای حسن ایرلو سفیر ایران در صنعا آرزوی بهبودی کرد و از کارکنان وزارت بهداشت یمن که با کادر پزشکی و تجهیزات سطح بالا نقش برجسته‌ای در انتقال سفیر تا رسیدن به فرودگاه مهر آباد ایفا کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 644360 برچسب‌ها ایران و یمن كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و یمن كرونا در ايران سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی