Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، تیم سایپا با هدایت سرمربی ارومیه‌ای خود "ناصر شهنازی" سه بر صفر توانست تیم آذرباتری این شهر را شکست دهد.

آذرباتری که بعد از تغییر سرمربی خود با هدایت "رحمان رئوفی" به دیدار سایپا آمده بود در ست اول ۲۵ بر ۱۷، در ست دوم ۲۷ بر ۲۵ و در ست سوم ۳۰ بر ۲۸ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آذرباتری میزبان، علیرضا شاه‌علی، امیر افشار، بابک موسوی، علیرضا تابان، متین احمدی، آرمان رحمانی و میلاد فتاحی و برای سایپا آرش کشاورزی، هادی شورکاهی، داود شکیبا، رمضان صحبتی، امیرحسین فرهادی، بنیامین ایگذری و حمید محمد آلق به میدان رفتند.

 مرتضی اکرمی به همراه امیرشهاب الهی‌فرد قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

به این ترتیب تیم آذرباتری ارومیه کماکان با ۲ برد در انتهای جدول ماندنی شد و دور رفت را با رتبه چهاردهمی به پایان رساند و تیم سایپا با کسب چهارمین برد فصل خود در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

آذرباتری ارومیه در آخرین هفته دور رفت روز چهارشنبه با تیم صدرنشین سپاهان دیدار خواهد کرد و سایپا به دیدار مس رفسنجان می‌رود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!