Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:06:57 GMT

همکاری نزدیک روسیه و هند در صنعت الماس جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۰۱۷۳

همکاری نزدیک روسیه و هند در صنعت الماس جهان

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تراش الماس هند با اشاره به اهمیت همکاری خود با روسیه در صنعت تولید این سنگ قیمتی، تأکید کرد که تمام جهان از الماس های روسی با تراش هندی استفاده می کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الماس هند با اشاره به اهمیت همکاری خود با روسیه در صنعت تولید این سنگ قیمتی، گفت: تمام جهان از الماس های روسی با تراش هندی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرپیت نارولا، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت صادراتی شری رامکریشنا Shree Ramkrishna Exports، یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الماس، طی اظهاراتی تأکید کرد که همکاری بین دو کشور در این زمینه "با سرعت موشک اس-400 در حال رشد و توسعه است."

وی گفت: ما فعالانه در حال توسعه روابط با روسیه هستیم. ما سنگ های پرداخت نشده با کیفیت بسیاز بالا دریافت می کنیم.

پوتین: الروسا به بزرگترین شرکت استخراج الماس در جهان تبدیل شده استبزرگترین تولیدکنندگان الماس جهان برای افزایش فروش خود دست به تخفیف زدند

نارولا گفت: ما الماس خام روسی را می بریم و صیقل می دهیم و آنها را... برای ساخت گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر به جواهرسازی ها یا مشتریان شخصی در سراسر جهان می فرستیم.

این شرکت تراش الماس در سورات در ایالت گجرات در غرب هند مستقر است که مرکز پرداخت الماس این کشور محسوب می‌شود. صنعت استخراج الماس سورات 30 تا 35 درصد از الماس های روسیه را پرداخت می کند.

بر اساس این گزارش، آنها همچنین الماس خام را از آفریقا و همچنین معادن الماس داخلی دریافت می کنند.

الکساندر ریباس، نماینده تجاری روسیه در هند، به رسانه ها گفت: تجارت روسیه و هند در زمینه الماس در طول سه فصل (ابتدایی) سال 2021 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

ریباس گفت: تا پایان سپتامبر 2021، تقریباً 700 میلیون دلار الماس خام مستقیماً از روسیه به هند فرستاده شد.

بر اساس این گزارش، بخشی از تجارت الماس روسیه و هند از طریق کشورهای ثالث نیز انجام می شود. بنابراین، در واقعیت، حتی بیشتر سنگ های قیمتی روسی به کارخانه های تراش الماس در هند ختم می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار روسیه اخبار هند اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر