Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مدیریت ورزشی دانشگاه الزهرا با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت ورزشی دانشگاه گیلان و انجمن علمی تربیت بدنی مدیریت و بیومکانیک ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی، همایش ملی «پویش نقد و بررسی ورزش بانوان ایران و جهان» برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه نشست تخصصی و گفت و گو محور با حضور معاونان فعلی و اسبق وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان و مسئولان فعلی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها است که همراه با طرح موضوعاتی درخصوص "اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی، ورزش قهرمانی و همگانی بانوان"، "برنامه های در حال اجرای معاونت ورزش و جوانان"، "برنامه‌های آتی معاونت ورزش بانوان " و "پرسش و پاسخ" روز یکشنبه پنجم دی ماه، از ساعت ۱۳ الی ۱۵، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نشست با شماره ۰۹۳۵۶۸۵۴۵۲۵ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش بانوان ایران و جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد